Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Nousit kuopiontieltä onttolan&noljakan ramppia. Lähdit valoista oikealle ja itse vasemmalle. Tämä kyllä tapahtui viime pe tai la. En edes muista olinko omalla autolla liikenteessä.
Harmaa A4 B6, on parkissa aina Helsingissä Haukilahdenkadulla puoli neljän aikaan kun lähden ajelemaan töistä kotia. Näkys olevan kilvenaluset ja kontissa joku pyöreä oranssi tarra.
Huittisissa erään autokorjaamon tiloissa musta B7 Avant, maskissa S4 lätkä mutta käyntiääni ja putkenpäät olivat melko nokisia. Saman verstaan pihaan pölähti komean öljysavupilven kera myöskin musta D2 S8. Savu nousi konehuoneesta siihen malliin että taisi suoraan öljykanavasta olla yhteys pakosarjan päälle.
Harmaa A6 klubialusilla Tuusulantiellä puol viiden maissa. Ajelin vieressä pitkään ja töräyttelin torveakin pari kertaa, mut katse ei siirtyny tiestä. Anteeks häiriö! :o Liekkö foorumilaisen vanha auto, eikä nykyinen omistaja täällä tuhlaa aikaa..?
Toinen bongaus tältä päivältä oli Redownin hohtavan oranssi A5 samassa pysäköintihallissa, mistä käynti Pasilan Rexeliin. Perän näki tukun ovelta ja pakko oli käydä varmistamassa et oikee bongaus. On kyllä komee auto noin livenäkin.:)
Juuri hetki sitten Kangasalan Prisman viimeisen sisäänkäynnin edessä tumman sininen ILK-*** A6 sedan takakilven alueella varustettu. Poimit juuri kyytiläisen jousille. Tulin juuri ovesta ipanoiden kanssa ulos ja n.4-v poika ilmoitti haluavansa ajaa Audiasi :D
tänään aamulla bongasin sinut konalassa harmaalla b5 a4, hyvä pörinä ainakin kuului kun vihdintielle käännyit shelliltä päin. En tiedä oliko klubialusia taikka tarroja. oletko edes täältä?
Juuri hetki sitten Kangasalan Prisman viimeisen sisäänkäynnin edessä tumman sininen ILK-*** A6 sedan takakilven alueella varustettu. Poimit juuri kyytiläisen jousille. Tulin juuri ovesta ipanoiden kanssa ulos ja n.4-v poika ilmoitti haluavansa ajaa Audiasi :D
Juuh, se olin minä.. Huomasin kyllä että poika sanoi jotain ja osoitti autoa :) oikea maku pojalla ??
Kenenkäs S2 kuskin kanssa vaihdettiin pari sanaa illalla? Olitte Kenaxin kanssa säätämässä autoa. Unohtui esittäytyminen. Hetkeä myöhemmin tumma A/S8 tuli Kaltimontien Nesteen pihasta. Olin näkevinäni jengitunnukset.
Kenenkäs S2 kuskin kanssa vaihdettiin pari sanaa illalla? Olitte Kenaxin kanssa säätämässä autoa. Unohtui esittäytyminen. Hetkeä myöhemmin tumma A/S8 tuli Kaltimontien Nesteen pihasta. Olin näkevinäni jengitunnukset.
Bongasin Laurin keltaisen S4:n ensimmäistä kertaa eilen n. 16.45 Kuopiossa Tasavallankadun ja Saaristokadun risteyksessä. Komean näköinen oli. Itse olin liikenteessä tuolla punaisella B7:lla.
Comment