Uusikaupunki. Hopea A6 C5 sedan, KMZ-XXX, mustilla vanteilla, aavistuksen korkeahko/madaltamaton. Jengitunnukset: tarra ja kilvenaluset. Pyörit keskipäivällä torin nurkilla sekä Itäpoijussa......
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Myotonia Näytä viestiEilen Lohjan keskustassa klo18 aikoihin valkoinen a4 b8 farmari. Vanteilla ja madalluksena varustettuna. Jengi aluset edessä ainakin. Nätti :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Myotonia Näytä viestiIhan kuin olisin nähny jusabergin klonkswageninkin ajavan eilen illalla tästä tallinsa lähistöllä olevan Värikaksikon (automaalaamo) ohitse ?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja pipo_esa Näytä viestiTänään viiden jälkeen Tampereen Bilteman pihassa musta compe klubialusin
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Antto- Näytä viestiBremeli, Terve vaan! katoinki että tää vois olla klubiveljiä! Mukavan musta mosse sulla :D
Comment
-
Joo mä katoin vaan et on niin messevä menopeli et peukku ilmaan, aika sattuma! :D Mut morjens vaan. :D
Jarpaleen bongasin Granissa, nostin lapasen korkeelle kyllä, katto auki kaahasit siellä, soosoo. ;) Kaverille oltiin muuttoa tekemässä, samalla tuli huomattua (anteeks tietämättömyyteni), mut joku uus upee Ferrari ja Spyder R8 ekaa kertaa livenä.:)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja 54mmy Näytä viestiKukahan ajo tänään mun takana hopeella matalalla A5:lla? Käännyin Kangasalalle päin ja taisit morjenstaa ohi ajaessasi, klubikilpi oli takana. Itse olin liikkeellä siis hopeisella A6 C4 sedanilla ja klubikilpi myös takana.
Ja micce84 bongaus kanssa osuu . Koitin sullekin moikata :)
Comment
-
Hyvin kyllä huomas jo kauempaa, että sieltä tulee astetta hienompi laitos. Sanoinkin avokille, että katsos taakse, että mikä siellä on. Nyt mun kuulemma pitäis ostaa sille sitten samanlainen... :D
Ja moro vaan sullekin kun en ehtiny/tajunnu siinä sitten oikein morjenstaa.
Comment
-
A6 avantti hopeinen väritykseltään. Kilvenalunen takana.
Rekkari HZH-***.
Tänään klo 0930? Shellin valoissa kääntymässä Kauppakartanonkadulle.
Itse kävellen liikkellä.
Äsken klo 1215? Cittarin suunnasta myöskin Kauppakartanonkadulle kääntyi klubialusella varustettu punainen S4.
Rekkaria en ny muista.Viimeksi muokannut Sadsam; 4.8.2014, 12:25.
Comment
Comment