Eilen Torniossa bongattu musta R8... Makian näköinen peli.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viestiHarmaa c5 A6 sedan eilen tiksissä. Morottelin ohi ajaessa. On se vaan aivan helvetin hieno. Kerran kaffilla nähneenä, mutta nimimerkki jäänyt unholaan.
Comment
-
Eilen klo 22:00 Varkauden ABC:llä bongattu valkea RS5 ÄRS-5 kilvillä. Mahtaako omistaja löytyä täältä? Todella nätti vehe!
Comment
-
Munkkivuoren ostarin vinoparkeilla kaksi nättiä 4F Avantia. Ensimmäinen musta ja matala ilman kattokaiteita. Maski musta myös sekä vanteet, joku nainen ratissa. Toinen mattaharmaaksi tai graffitiksi (ilmeisesti) teipattu. Ovaalin putkenpäät ja S tai RS maski.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja lord-of-the-rings Näytä viestiEilen klo 22:00 Varkauden ABC:llä bongattu valkea RS5 ÄRS-5 kilvillä. Mahtaako omistaja löytyä täältä? Todella nätti vehe!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Sound Näytä viestiPäivällä hopeinen B6 Avant n. 10km Vaskikelloilta Jyväskylään päin. Alunen näytti olevan, mutta eihän siinä lapasta ehtinyt nostaa. HiTec?Viimeksi muokannut Sound; 24.7.2014, 19:08.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja any1 Näytä viestiEilen noin 16.30 kaakkurin s-marketin kohdalla tuli vastaan valkoinen 4f avant jossa olin näkevinäni kilvenalusen
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja JanneK Näytä viestiTuntomerkit ja seutu passaa meitin autoon. Itellä on tilanne mennyt totaalisesti ohi vaikka koitan tiirailla vastaan tulevista konsernin autoista alusia..
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppis Näytä viestiMika, sinäkö se härnäilit johtotähellä? :D kovasti yritin että oisit nyt vähän.. mutta minäpä se. Joskus puol 7-7 seutuun Kuusamontien rampilta Herukkaan.
Comment
-
Juutasqsa taisi olla kehä3:lla ja käänty porvooseen päin. Itse ihmettelin väsyneenä transitissa nogaron sinistä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Sound Näytä viestiVoiko olla mahdollista että aikalailla tasan vuosi myöhemmin bongaan skigen samassa kohdassa? :) Taisi kello olla jotain välillä 12-13.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja quattro20v Näytä viestiJuutasqsa taisi olla kehä3:lla ja käänty porvooseen päin. Itse ihmettelin väsyneenä transitissa nogaron sinistä.
Comment
Comment