Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Kenes kanssa tultiin vähän kovemmalla vauhdilla? :) keltanen urssi oli vastapuolena :)

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja haraa Näytä viesti
      Juuri niihin aikoihin olin myös.. nyt kun mietin niin taisi ollakkin A6 :) 3sdm vanteet alla?
      Kyllä, sama peli. Pikavilkaisulla menee joskus itelläkin nelkut ja kutoset sekaisin kun keskittyy etsimään tarroja ja kilvenalusia :D

Comment

• Kalle Ursilla Feverin kohdalla eilen illalla. Olin itse jalkamiehenä.

Comment

• Kukas ajeli valkoisella b8:lla Osuustiellä juuri äsken?

Comment

• Mahtoko olla klubilaisia kun tuli vastaan Valkeakosken lähellä madalletulla hopealla B6 cabrioletilla katto auki? Itse olin kaverin beigen A6 C5 kyydissä.

Comment

• Helsinki latokartanossa taloyhtiön parkkipaikalle ajoi nätti musta b7 avant alusilla ja tarralla itse olin viereisen Valintatalon parkkipaikalla käymässä.

Comment

• Jonkun myös A5? Oli pitkään parkissa lotharin ferrarin vieressä. Ja RS6 siinä parkissa kanssa
                meidän femma ja Sivosen räsänen, joka kulki muuten vartilla 10,9s

Comment

• Eilen pari nättiä Audia tuli vastaan... Punainen kutonen (ässä?) Länkipohjan Nesteen kohdilla, rek SHZ mahdollisesti... Ja Laukaantiellä camovärit ylleen saanut Q7. Kumpikaan clubilaisia/foorumia selaavia?

Comment

• Eilen Summer Sound purussa musta b5 farkku clubialusilla, sinä?

Comment

• Olin ainakin aamupäivän purkamassa siellä.

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viesti
                        Kukas ajeli valkoisella b8:lla Osuustiellä juuri äsken?
                        Taisin minä olla.

Comment

• Noniin,ite olin pyörällä liikenteessä emännän kanssa :)

Comment

• http://jtmedia.kuvat.fi/kuvat/Audi-P...786fiXXXed.jpg

Tämä autohan pyörii joensuussa nykyisin. Taitaa omistaja nykyisin kirjoitella satunnaisesti tälläkin foorumilla kun siirtyi audileiriin.

ettei mene ihan offtopic. Joensuun laakkosen pihassa tumma b6 avant kilvenalusella.

Comment

• Tuo linkki ei toimi. Mutta kun selailet pari sivua taaksepäin on varmaan kyse siitä valk. a4 allroadista. Ja toinen myös bongattu laakkosen pihassa.

Comment

• Oliko joku täältä kun vilautti matalasta b6 pitkiä kolmostiellä Hyvinkään kohdalla kuuden kieppeillä?

Tulin sinisellä urssilla melko maximum attackilla rampista.

Comment

• Kukas oli motonetissa tampereella tänään 16.00 aikoihin?, Oli urs4 ilmestynyt oman sinisen urs6:sen vierus ruutuun, rekkari oli HEI-xxx.

Comment

• Jos hopeanharmaa Urssi, niin se on ollut A.J.A.

Comment

• Mikä lie tossa linkissä.. Otin sen tuosta artun postauksesta eli kyseessä punainen a4, ei se valk. Allroad... Tyylikäs on kyllä sekin ??

Comment

• Mikä lie tossa linkissä.. Otin sen tuosta artun postauksesta eli kyseessä punainen a4, ei se valk. Allroad... Tyylikäs on kyllä sekin

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja Harjula Näytä viesti
                                          Jos hopeanharmaa Urssi, niin se on ollut A.J.A.
                                          Ei voi pitää paikkaansa... Ei Motonetista saa alkuperäisosia.

Comment

• Saa mutta vääriä. :) Kerran löysin oem moottorituen, mutta numero antoi muun mallin mitä motonet väitti.

Comment

• Harmaa c5 A6 sedan eilen tiksissä. Morottelin ohi ajaessa. On se vaan aivan helvetin hieno. Kerran kaffilla nähneenä, mutta nimimerkki jäänyt unholaan.

Comment

• Eilen klo 16 pintaan tuli vastaan tumma B6 avant raatekankaantiellä, kilvenalunen näytti olevan.

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viesti
                                                  Kenes kanssa tultiin vähän kovemmalla vauhdilla? :) keltanen urssi oli vastapuolena :)
                                                  lienenkö ollu minä keltuaisella kotiutumassa susirajalle päin :)

Comment

• Joo ja kun kirjoittaisi kerralla kunnolla, niin selviäisi paremmin. Eli ohitin ensin kehällä ja siitä sitten lahden tielle. Ite himmasin sitten siihen koivukylän ramppiin. Näytin peukkua kun jatkoit matkaa :) Sininen b5 S4 pitkäkatto oli mulla.

Comment

• Kukas ajeli vastaan Forssan kassimäessä 12aikaan sinisellä S4:lla? Olin näkevinäni jengitunnukset.

Comment

• Kahtena päivänä taas aapolle morjesteltu, mutta eipä se mitään huomaa..
                                                        Eilen sprinteristä ja tänään audista.

Comment

Seisoskeleeko jonkun foorumilaisen s4b5 Suomenlinnassa?

Comment

• KimmoH, oletan sinun bonganneen minut. Ainakin aika ja reilun viikon ikäiset kilvenaluset natsaavat. Kohta voi varmaan pitää ACF:n Lehmon osaston kokoontumisen kun meitä on näköjään täällä useampia... :)

Comment

• Moro vuan, tainnu tämän kulman jäsenmäärän moninkertaistua sinä aikana kun itse olen clubiin kuulunut ;)

Comment

Working...
                                                              X