Alkuperäinen kirjoittaja Killeri
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viestiMinähän siellä emännän kanssa :) hitokseen oli paljon porukkaa..olikos sulla se sininen pitkäkatto b5 vai mikä? :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Ukkopaha Näytä viestiBongasin sut taas :) Seppälän Citymarketin parkkipaikalla, ajoin sinisen C4:n siihen vastapäätä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jannuz Näytä viestiEi oo kyllä tullut käytyä citymarketis pariin kuukauteen niin varmaankin ollut joku muu samannäköinen.
Comment
-
Motoparkissa ainakin 5 tarraa/kilvenalusta. Upeita laitteita, marikakin oli vaihtanut ledivalot takaa pois b6:sta. Kenen lie A5? oranssilla metallihohtoteipillä tai jollain sellasella. Hyvin kulki ja hyvältä näytti. Jonkun myös A5? Oli pitkään parkissa lotharin ferrarin vieressä. Ja RS6 siinä parkissa kanssa. Parkkipaikalla sitten erinäisiä audeja ja radalla joku punainen B6 ainakin tarralla varustettuna. Morjesta vaan kaikille.
Comment
-
Vieras
Diudeja oli eri näkösiä eilen rusalla parkissa. Vantaan cruisingien jälkeen oli pakko käydä kattomassa miltä siellä näytti ja tukossahan se oli. Ja yksi kassa käytössä...
Comment
-
Taisin bongata Jonin S3:n ratista kehäIII:lla, oltiin valoissa vierekkäin ja itse käännyin porvooseen päin ruosteen raiskaamalla transitilla. :)
Onnea vaan uudesta pirssistä.
Comment
-
Eihän nyt tietty ransitteja paljoo tule katteltua Sami ja kiitos. Toivotaan et pysyy kasassa alkoi tää mun ässien kerää kaikki harrastus menee parempaan suuntaan :D Jere monen aikoihin olit eilen käymässä sinulle täysin epänormaalissa elin ympäristössä ?
itse bongaili tänään harmaan a3 8p jossa oli keltakalvo sumarit koitin kattoluukusta vilkutella mutta katso harhaili kolmosessa :D
Comment
-
Vieras
Olisko ollu jossain 22-22.30 välillä. Joo ei tosiaan enää tule rusalla notkuttua, se loppui jo vuosia sitten :D
Kerran pari kesässä tulee käytyä sen verran, että toteaa pihan olevan tukossa ja harrastuksen voivan hyvin. Onhan siellä näyttely joka viikonloppu kesäisin.
Olin kasikympillä liikenteessä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja haraa Näytä viestiTänää oli joku mustalla farkku a4 b7 vai kasilla espoon motonetillä. Alusetkin oli ja mukavat äänet ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Ukkopaha Näytä viestiNo siinä tapauksessa kyseessä ollut jonkun muun auto. Aika paljon samaa näköä oli, hopea ja matala B7 jenkkiparkeilla. Tosiaan viimeksi kun näin sut niin ajoit vastaan ja nopeasti kerkesin vilkaista auton, eli mitään tarkempia tuntomerkkejä en ehtinyt katsomaan.
Comment
-
Morjens Joni. Täällä ollaan kotiseudulla pyörimässä.:) hassua et täältä joku bongaa.:D Millä menopelillä oot liikenteessä? Ilmeisesti mökkireissulla?
Omalla kutvosella olin liikkeellä tosin bongaus hetkellä olin naamioituneena ranskattareen.
Comment
-
Joku viikko sitten ja äsken bongattu tämä auto http://jtmedia.kuvat.fi/kuvat/Audi-P...786fiXXXed.jpg
Paremmin sopi ne kromiset vanteet.
Comment
-
Comment
-
RistoEe ajeli vastaan Mikkelin eteläpuolella iltapäivällä, koitin morjenstaa siitä avo TTstä mutta vähän myöhään hiffasin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tommi[FIN] Näytä viestiRistoEe ajeli vastaan Mikkelin eteläpuolella iltapäivällä, koitin morjenstaa siitä avo TTstä mutta vähän myöhään hiffasin.
Comment
Comment