Klubikilvellä varustettu harmaa A8 ohitti meikäläisen tuossa Kemiöntien alussa Perniössä, heti liikenneympyrän jälkeen, kuka lie...?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Jep en tiiä huomasitko mut huomasin myöhään. Kävin ulkoiluttaa uutta lippaa että pysyykö paikallaan. Samalla reissulla bongasin kolme punasta A4 kaikki eri B ryhmää. Jokainen morjesti ja uusin B näytti peukkua. Ilmeisesti menee oikeaan suuntaan tuo tyninki :D
E. Hienoja kapistuksia paljo oli hyvinkäällä, nuo audit mukaanlukien.
Comment
-
Skige bongattu kolmen ja neljän välillä Käpylässä. Itse olin kääntymässä mitäänsanomattomalla hopealla 4F:llä Lahdenväylälle.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jannuz Näytä viestiSaatto olla meikäläisen b7, myös pusseilla:) Tutun b8, ei taida täällä pyöriä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Ukkopaha Näytä viestiJos sun B7:sta löytyy myös jenkkiparkit niin taisit tulla tänään vastaan Seppälän joissakin liikennevaloissa.
Comment
-
TTH-80 morotettu Salossa äsken juuri. Kesälomalle lähdössä niin en ensin meinannut huomata fiiliksissä....ja pesemään hiekkapöly pois... :D
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja panu Näytä viestiIsopartainen mies ajoi Jumbon P1:stä P2:n kautta kehän yli ja kääntyi Tikkurilantielle länteen tummansinisellä RS2:lla AMZ-*** klo 16. Joku täältä? Tulin peesissä ja menin valoissa ohi kentän suuntaan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viesti[ATTACH]31419[/ATTACH] moi moi :)
Osuuko kohdilleen?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Juss Näytä viestiMusta (R)S 6?, jossa klubikilpi edessä n. 17.30 Virtojen liittymän kohdalla. Hävettää aina kun ei ehdi koko mallia tunnistamaan.
Aika ja paikka täsmäisi. Ajelin kohti Pietarsaarta. Auto tosin likainen estorilblau ja S.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viestiEn vinsu oo yhtää varma :)
Mulle jäi kummiskin vahva epäilys....
Comment
Comment