Anjuppi: kopio rotiformit, ei siellä toista samanlaista ollu.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tum3 Näytä viestiKimmoH tänään joskus klo. 16.30 jälkeen torikadulla.
Comment
-
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja LauriJT Näytä viestiNyt ei vissiin ollu anjupi vaan joku muu joka tuli Leppävirralla vastaan nyt sunnuntaina joskus kahden aikoihin ja moikkasi. Ihan en kerennyt reagoida. Tuntomerkkinä tumma 4f avant aika kromisella maskilla muistaakseni.
Jape bongattu mökiltä juhannuksena ja tänään lisäksi ikean parkissa oli matala b6 avant. Hopea tummanpunaisilla vanteilla ja näkyi olevan helmoissa ne fk levikkeet.
Gelb on helppo bongata);
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jesi Näytä viestiXuv kyydistä kannettiin äsken puuseeta verkkokyrpään valohoitoon, komiat vanteet, mitä niille on tehty?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ziiggiz Näytä viestiHopea ja matala UrS6/A6 leveillä valsseilla bongattu Lepran K-Raudan liikennevaloissa, itse olin vastapäätä risteyksessä sinisellä avantilla. Liekkö foorumilaisia?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viestiKenet ohitin eilen illalla kehä III:sella? Olikoha se nyt shamppanjan värinen A4 avantti, b6 koppanen. Vai oisko ollu jopa hopea? :)Tarra takalasissa, käsi nousi molemmin puolin.
Siellähän olin minä perheen kera. Morjens vain! Taisi olla eka kerta kun klubilaisen kanssa molemmat morjesti. :)
Comment
Comment