Alkuperäinen kirjoittaja ^Rikke
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Järvenpää, lepolanväylä/vakka sininen A4 B7 DTM oli parkissa työmaan edessä. Olin siinä tien toisella puolella hommissa viime viikon.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja quattro20v Näytä viestiJärvenpää, lepolanväylä/vakka sininen A4 B7 DTM oli parkissa työmaan edessä. Olin siinä tien toisella puolella hommissa viime viikon.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Bassman Näytä viestiTää olin kyllä minä..
Käytiin poikien kanssa autoa katselemassakin.
Comment
-
Vieras
Ei ole klubilaisia RIS-4 mies. Mun luona kyllä vierailee aina tarpeen vaatiessa.Alkuperäinen kirjoittaja HH92 Näytä viestiSamaa olen tuosta RIS-4 kyselly ja ei taida klubilaisia olla...
Comment
-
Nyt ei vissiin ollu anjupi vaan joku muu joka tuli Leppävirralla vastaan nyt sunnuntaina joskus kahden aikoihin ja moikkasi. Ihan en kerennyt reagoida. Tuntomerkkinä tumma 4f avant aika kromisella maskilla muistaakseni.
Jape bongattu mökiltä juhannuksena ja tänään lisäksi ikean parkissa oli matala b6 avant. Hopea tummanpunaisilla vanteilla ja näkyi olevan helmoissa ne fk levikkeet.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja LauriJT Näytä viestiNyt ei vissiin ollu anjupi vaan joku muu joka tuli Leppävirralla vastaan nyt sunnuntaina joskus kahden aikoihin ja moikkasi. Ihan en kerennyt reagoida. Tuntomerkkinä tumma 4f avant aika kromisella maskilla muistaakseni.
Vähän myöhemmin ajelin erittäin likaisella 4f:llä fillari katolla Leppävirran ohi kohti pohjoista. Eli joku muu todella tällä kertaa. Nyt on auto pesty, joten puhdasta voi jälleen bongailla. :)
Paljon tuli audeja vastaan tänään vitostiellä Juva-Kuopio välillä. Yhtään tuttua en kyllä bongaillut.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Harjula Näytä viestiAjoit LauriJT muakin vastaan tänään, vitostiellä aböt 16:10 Pitkälahden Apsin kohilla. Tai ainakin keltainen B6 S4 veti perässään jäähallin kokosta kuomukärryä. Nostin lapasta.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Olspa Näytä viestiKuka tuli eilen klo. 19:43 vastaan Kotka-Kouvola tiellä (Kotkaan päin)? Tuntomerkit: a6 (4f), sedan, väriltään musta ja aluset näytti ainakin edessä olevan. Ite olin profiilin kulkineella liikenteessä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mik4-- Näytä viestiMittää en oo nähäny :D
Comment
Comment