Terve vaan, minä morottelin siitä valkoisesta kutosesta. Katoin että Lauri on lähteny anopin kanssa liikenteeseen ;)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Kouvolassa Keltinsalmen sillan jälkeen kauppakeskus Veturin suuntaan ajoi vastaan musta A6 4F sedan, musta maski, tummat takaikkunat ja klubialunen edessä. Tulin vastaan hopeisella 4F sedanilla. Aika siis tänään kuuden pintaan.
Comment
-
Kenes tummansininen a5 bpz- rekkarilla juuri nyt minun auton edessä renkomäen abc parkkipaikalla? Todella upea, oranssin sävyiset vanteet ja tuulilasissa joku crew tarra.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Juha| Näytä viestiNyt tiedän... Siellä äijät askartelee leikkiautoja ja laskee kilpaa mäkeä.
Comment
-
Kouvolassa Keltinsalmen sillan jälkeen kauppakeskus Veturin suuntaan ajoi vastaan musta A6 4F sedan, musta maski, tummat takaikkunat ja klubialunen edessä. Tulin vastaan hopeisella 4F sedanilla. Aika siis tänään kuuden pintaan.
Samalla reissulla vähän aikaisemmin ohitin Lahden leveäkaistatien Kouvolan puoleisessa päässä Kouvolan suuntaan mentäessä mustan A4 B6 farmarin, mahdollisesti 1.9 TDI koneella ja Interaction Mesh vanteilla. Pahoittelen etten tajunnut morottaa takaisin, huomasin vasta taustapeilistä että käsi oli pystyssä.
Comment
-
Voihan se toki olla, että siinä harmaassa kelissä katsoin väärin ja ikkunasi olivat ihan normaalit, ei ole ensimmäinen kerta, kun oma näkö pettää. Itsekin huomasin vasta kohdalla, kun kattelin, että onpa komia peli tulossa vastaan!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viestiNeljältä Vantaan puuilon risteyksessä musta matala A6 farkku tummennetuilla valoilla. Klubikilpi oli ainaki edessä
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viestiNoku mä mietin olitko se sinä, nähtävästi olit :D ajoin siinä tai itseasiassa vaimoke ajoi, risteyksessä vastaan :)
Comment
Comment