Alkuperäinen kirjoittaja AdeR
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja any1 Näytä viestiTomppis nous 13 aikoihin motarilta kuusamontielle. Yritin siinä vastaan tulevalla rampilla matsunista heilutella vaa eihä sitä tommosia joua kattelee :D
Comment
-
Ajelin tänään Kehä 3:sta länteen päin ja Vantaan Motonetin kohdilta ajelin rampin alas, jonka jälkeen käännyin vasemmalle kehän alittavalle tielle ns. Motonetille päin.
Ketäs ajeli n. klo13:30 paikkeilla uudemmalla sinisellä Audilla (B5/B6?) valoissa taakse? Seuraavasta T-risteyksestä käännyit oikealle ja itse käännyin vasemmalle. Joku täältä kerhosta?
Itselläni oli punainen vanhempi Audi alla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja RistoEEValkonen RS3 Puksun shellillä tuossa hetki sitten. Oiskohan ollu Peken vanha?
Comment
-
Kuppis bongattu ja koitin morotella isosti takaisin. :) Ei kerennyt jäädä jaarittelemaan, kun olin menossa hamstraamaan PC-levyjä. Tällä kertaa valokatetta. :D Kuppis tuli sitten todennäköisesti aikaisemminkin viikolla vastaan. Esson kulmilla. Silloin en ollut Audilla liikenteessä.
Comment
-
Musta TT "turbo" lätkä hanurissa ja A8 vanteilla bongattu ABC Korialla. Kilvenaluset ainakin takana.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja steffu Näytä viestiRisa B5 lpr cittari parkissa ohi mennen. Oli se tylyn näköne :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja J0EL Näytä viestiEilen illalla kaupungissa bongattu harmaa/hopeinen pitkäkatto RS4 B5 valkoisilla vanteilla, hieno ilmestys!
Pientä ääni näytettäkin tuli siinä lähdettyään. ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja -J J- Näytä viestiSiellä tuli käytyä, ja siitä lähtiessä Timon RiSa näkyi kaartavan kotiin päin Sistekin valoissa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja J0EL Näytä viestiSama auto tuli bongattua juuri äsken kaupungissa, subwayn eteen parkeerasi. Takana alunen.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja J0EL Näytä viestiSama auto tuli bongattua juuri äsken kaupungissa, subwayn eteen parkeerasi. Takana alunen.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja kestom Näytä viestiKyllä se minä siellä pyörähdin. :)
Verkkokaupan edessä morottelin valkoiselle avantille heti perään.
Comment
-
Kaakkurin ramppilta käännyit motarille näköjään myös siitä viereiseltä kaistalta kun valoissa odottelin.
Verkkokaupan edessä morottelin valkoiselle avantille heti perään.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mörssäri Näytä viestiMä uskosin että mulle morjestettiin sinisestä berttafemmasta seppäläntien ja vasarakadun risteyksessä toissapäivänä. Tai keskaria näytettiin... :-D Jotakin siellä kalvon takana heilu...itekkin niin sumussa että mitään tajunnu. Oli ehkä vähän klara vappen vielä.
Comment
Comment