Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Kyllähän nti Brask on ihan pakkaus, tissit ja kaikki :D
Ettei menis ihan OT:ks, niin eilen Lahdenkadulla pikkasen mun takaoikealla musta B6 S4 avant. Harvemmin Lahdessa B6-korisia ässiä näkee. B5:sia onkin sitten jo melkein päivittäiseen liikenteeseen, RS4:sista puhumattakaan..
Tämän aamun ensimmäinen asiakas tupsahti pihaan hopeisella B5 S4 avantilla ja oli kukapas muu kuin Kristiina Brask pikkuveljensä kanssa. Blondi vaihtanut tukan värin bruneteksi.
Jaahas, tähän asti ajelleet porukoittensa 1.8tq:lla, suunta siis oikea, myöskin tukan värin suhteen;)
Kyllähän nti Brask on ihan pakkaus, tissit ja kaikki :D
Allekirjoitan. Itsekkin silloin tällöin neitiä "joudun" palvelemaan.
Kyllähän nti Brask on ihan pakkaus, tissit ja kaikki
Vielä kun osais laulaa ... enkä mä ton lainauksen sisällöstäkään ihan samaa mieltä ole.
Viralliset Audi-tytöt on kuitenkin ihan eri kaliiberia, kertaluokkaa kiinnostavampia! Pitäisköhän tähän taas linkittää kuva kolmikosta Ässä, Heidi ja minä? :-p
Tuollaisen löysin, mutta on mulla jossain kovalevyllä vielä sellainenkin missä Heidi on mun kainalossa. Pitänyt hommata joku kuvapalvelusivu itelle, mutta eipä ole ehtinyt.
Tänään tuli bongattua Helsingin keskustasta tuossa klo 12-13 välillä yksi wanhempi TT (olikohan TT-08 rekkarilla) ja sitten Runebergin kadulla yksi musta uusikorinen sekä musta TTS. Omani alkoi myös muistuttamaan aika pitkälti mustaa loskan takia joten aika musta TT-pitoinen päivä :)
Juvan AbC:llä maanantaina noin klo 15 punainen RS4 Avant B7 tai ainankin näin olettaen.Näytti "pulleammalta" kuin A4 erityispiirteenä musta katto.Ja oliko VilleP tänään klo 18 Varkauden McDonaldsissa?
pörhöllä pääsi jonkun jäsenen vaalean vihreä a4 1.8tq avant käsittelyyn tänään. lisätunnusmerkkinä kojelaudalla oli ahtopainemittari ja tuulilasissa klubitarra. itse asiassa jos omistaja tunnistaa itsensä, niin voisit laittaa viestiä. olisi muutama kyssäri siitä.
tänään bongattu ennen puolta päivää joensuun keskustassa isomyyn edessä valkoinen uusikorinen a4 tummilla vanteilla, ja hetkeä myöhemmin C5 korinen A6 led takavaloilla kukapa mahtoi olla?
Tuliko joku klubilainen mustalla 200:lla vastaan tänään iltapäivällä Vanhalla Lahden tiellä Korson risteyksen kohdalla? Itse ajoin kohti Järvenpäätä myöskin mustalla 200:lla. Kiinnitin huomiota vasta kun ehdit jo ohitse, mutta peilistä näytti kuin olisi omaa perää katsonut. Orkkisspoilerit ja kaikki.
Tai sitten erehdyin pahasti. Aika luminen auto oli kyseessä käyköön selitykseksi tarvittaessa...
Sielläpä hyvinkin. Tulipa käytyä radalla muutamaan otteeseen, mutta käet ja jalat ei taas toiminu ihan niinkuin piti, tai ei ainakaan samaan tahtiin. Itsellä taisi olla tuo "Välivapaa Racing" aika hyvin esillä... :)
Comment