Moro vaan moro, Kari!
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Harjula Näytä viestiTeroPee tuli Pirkkahallilta päin Erikoisurheiluautolla vastaan joku tunti sitten, nostin lapasta. Hetki sen jälkeen Pirkkahallin kohdalla taisi Niconce morjestaa B5 ässästä?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja J0EL Näytä viestiEihän tullut pahoja vaurioita? ;)
OMA bongaus, päivällä Oulunsalon Kapteenin parkissa hopea B7, clubialunen takana. Komiat vanteet! Rek. NGH-xxx.
Comment
-
Meillä on Teemun kans vissiin vakio vastaanajamispaikka? :D moro vaan, ethän joutunu jonottaa keskustaan? oli hiukka tukossa..
Nii ja oliko joku täältä joka ajeli sillä sinisellä pitkäkatto B5 S4 ? Mitään merkkejä en löytäny eikä ainakkaan lapanen noussu. :PViimeksi muokannut Tomppis; 26.4.2014, 22:16.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja HH92 Näytä viestiSuottaapi olla että jotain muistikuvia on mutta kyllä oon taas laput silmillä menny :D
Comment
-
Juu, ässällähän minä liikkeellä olin. Arvelin jo kauempaa että olisikohan klubilaisia liikkeellä kun erottui hyvin joukosta, piti sitten lähempäntä käydä tarkistamassa! Matkavauhtikin oli rouvallasi kohdallaan mutta itselläni oli sen verran tiukka aikataulu että piti mennä menojaan.
Comment
-
Kenenkäs nätin näköinen, harmaa, matala ja kromivanteilla oleva b6 avantti seisoo parhaillaan tesomajärvenkadulla Tampereella? En äkkiä katsottuna huomannut klubitunnuksia, mutta siisti ja hyvännäköinen auto on!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ilkkapoika Näytä viestiKenenkäs nätin näköinen, harmaa, matala ja kromivanteilla oleva b6 avantti seisoo parhaillaan tesomajärvenkadulla Tampereella? En äkkiä katsottuna huomannut klubitunnuksia, mutta siisti ja hyvännäköinen auto on!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja sv Näytä viestiJoku jengi kilvenaluset omaava b5 tuli vastaan nilsiäntiellä.
Comment
-
Riksussa pyöri kylillä hopea B7 sedan.
Kyseessä taisi olla DTM-versio, ei ainakaan näyttänyt äkkiseltään S-line tai RS varustellulta.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja zanibba Näytä viestiMeikän kattila ainakin oli sielä parkissa noihin aikoihin. :) Tosin futurat on kiillotettua alumiinia vaan eikä kromia ;)
Comment
Comment