Bremeli tais olla tuusulassa ostelemassa uusia vanteita?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja nnnNigo Näytä viestiBremeli tais olla tuusulassa ostelemassa uusia vanteita?
Comment
-
Olikohan cfx tms klupikilvellä joka paineli motarilla ohi, tuuninki ooppelin imussa.
Itse ratsastan Pirkka volkkarilla missä pinkki saapas koukussa.
Siis ennen Parolan ramppia.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja n0nn1 Näytä viestiTuli musta b6 alusilla hiirolan kohdalla vastaan. Mikkelin suuntaan menossa. Itse ajoin mustalla kusivalo cabrioletilla Pieksämäelle päin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Antto- Näytä viestiSe olen minä. Olitko sillä sinisellä A4:lla kun olin lähdössä? Terve vaan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja turbokiisseli Näytä viestiMusta B7 farkku UPY-xxx kilvenalusilla Varkaudessa juuri äsken.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jakke_ Näytä viestiKenes tumma b5 avant oli parkissa äsken (kymmenen maissa) Pitkälahden abc:llä melkein oman lintan vieressä? Klupialunen takana ja ledivalot perässä jne.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ee-2 Näytä viestiAjelin tuossa melkein Tampereelta kehä ykköselle asti yhtämatkaa klubiveljen (tarra ainakin oli lasissa) TRG-XXX kilpisen d2 s8:n kanssa. Kulkuneuvona harhaanjohtavasti Müncheniläinen amme. Terve vaan!
Pahoittelut pesunestesuihkuista mutta niitä penteleen ötököitä liiskaantui lasiin tämän tästä ja just siihen oman lärvin kohdille.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Micce84 Näytä viestiKehä 3:lla hieman ennen Lahden motarin ramppia ohi meni sininen b7 (dtm edition?), klubialuset ja kilpi alko MMY. Itse naamioituneena kartturiksi faijan mustaan farkkumondeoon.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja AnaX Näytä viestiV8 Robinhoodin takana lappeen Rannassa frisbeegolfilla kilvenalusilla. Kuka lie?
Comment
-
Sininen farkku-urssi tuli vastaan (Jari74?) Kärsämäen eteläpuolella 4-tiellä, taisi olla n. 1h sitten.
Itse ajelin etelää kohti mattavihreällä Ventolla.
Comment
Comment