Lauri bongattu ässällä moottoritiellä ennen puoltaviittä ja ajeliko joel haapalehdossa joskus 18-19 välillä?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja miikam Näytä viestiKotkamixin valoissa turkoosi? Avantti berttaseiska klubialusilla, tosin lappukilvet ikkunassa.
Oltiin vierekkäin molemmissa valoissa. Itse siis mopolla, emäntä kyydissä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja -Teemu Näytä viestiajeliko joel haapalehdossa joskus 18-19 välillä?
Comment
-
Lauri bongattu ässällä moottoritiellä ennen puoltaviittä ja ajeliko joel haapalehdossa joskus 18-19 välillä?
Jari tuli äimärautiolla vastaan vanhuksella alkuviikosta ja taisi Joel olla budget sportissa kun oli sen näköinen B5 parkissa neljän aikoihin tänään.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Lordof4rings Näytä viestiJos kilpi alkoi KHG- niin tunnustan...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ramp Näytä viestiKolmen aikaan harmaa A6:n 4F kilvenalusilla. Halisista päin tulit ja käännyit keskustaan. Itse siinä valoissa vierellä.
Hep! Aika harvoin tulee kilvenalusia Turussa bongattua, vaikka aika paljon tulee pyörittyä ympäri Turun seutua.
Comment
-
Pääsiäiseen viettoon mennessä Iissä semmonen persikan punanen B5, tontitettu valkosilla vanteilla, joku täältä? Toinen samaa koria tuli kans kohtuu matalalla Kuivaniemen eteläpuolella vastaan. Sitte vähempi clubibongaus, mutta Napapiirin Shellillä rekan kyydissä North Proof B7 RS4 ja RS5..
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja miikamKotkamixin valoissa turkoosi? Avantti berttaseiska klubialusilla, tosin lappukilvet ikkunassa.
Oltiin vierekkäin molemmissa valoissa. Itse siis mopolla, emäntä kyydissä.
Sulla oli joko kiire, tai painava tarakkaharakka, kun ei tahtonut mopon keula kestää asvaltissa.. =)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppis Näytä viestiPääsiäiseen viettoon mennessä Iissä semmonen persikan punanen B5, tontitettu valkosilla vanteilla, joku täältä?
Comment
Comment