Jos bongaamasi auto oli hopea sedanmallinen B5 niin sitten varmastikkin olin minä. Onko sun auto mahdollisesti samanmoinen? Jos on niin taisin ajaa sun viereen parkkiin siinä rusalla?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja tommy.j Näytä viestiKukas se eilen ajeli lidlin kohalla valkosella vanhemman sukupolven audilla(200?) käsi pystyssä vastaan?
Comment
-
Bongausketju
Alkuperäinen kirjoittaja Nikke_ Näytä viestiKenen kaa ajeltiin vierekkäin eilen (24.3) Kuopiossa. Tuntomerkkeinä hopea TT mustalla katolla ja clubi tarra lasissa. Olin sillä likasella 4F:llä..
Uus vai vanha korinen? Kuopiossa taitaa olla pari hopeaa TT:ä mustalla katolla. Vanhempi koppasessa on pelkkä katto ja minun TaoTao:ssa on lisäksi konepelti osittain mustan peitossa. Jengitunnus löytyy vasemmasta takasivulasista. ;)Viimeksi muokannut fasTT; 25.3.2014, 23:34.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Micce84 Näytä viestiPirkankadulla juuri äsken tumma b5 avant, vihreää vannetta alla, takaikkunassa tarraa ja kilvenalunen ainakin takana. Laatassa NIC-***. Nätti peli! Itse maastoutuneena julkisiin (hyi!).
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viestiKukas kurvaili nelostietä pohjoiseen passatilla, jossa oli aluset takana. Morotin ohittaessa sinisestä ässästä.
Kattelinkin keltaisia sumareitasi heti liittymästä tultuani ja muistelin, että niistä saattoi olla jossain yhteydessä foorumilla puhetta...
Yritin morotella takaisin, mutta käden nosto saattoi jäädä pikkasen vajaaksi ja myöhäseksi, kun koitin samalla hienosäätää vakkaria.
Sori jos pyörin jaloissa ohituskaistalla. Kiirehdin parhaani mukaan alta pois. Vai kävitkö vaan varmistamassa bongauksen, kun tulit lähemmäs? :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viestiJuuri äsken kehä 3 jumbon kohdilla tumma a6 4f avant, aluset takana. Olikohan kilpi yij-***. Komea kampe.
Ohitit mut uudestaan tuuskilla ja nousit korson rampista ylös :)
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppis Näytä viestiJoko se kompura- on autonsa myyny vai ajelitko vastaan siinä Äimäraution sillalla? Nostelin lapastakin, vähän vaikutti että hoksasit myöhään tai sitte et ollu sinä. :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viestiKaukokiidon väreissä olevan täysperä scanian :) olikos siellä kyljessä vähän hologrammeja?
Comment
Comment