JOEL, tästä lukemaan.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Joksa_ Näytä viestiJojensuun motonetin parkkipaikalla imola s4 b5 noin klo 14.30. Ei ollenkaan pahan näköinen :)
Taisin olla minä etsimässä wurthin mömmöjä.
Just äsken bongattu hopeinen B5 S tai RS4 Joensuun rantakylässä, Oluthuone Savotan kohdilla. Aika ripeesti meni edessä kuhnivan pakettiauton ohi, pölinä vaan kävi.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja tuomos Näytä viestiOlikohan sama imola S4 avantti Torstaina päivällä Kajaanintiellä kääntymässä Prismalle?
Comment
-
Joo, Joni huomasin seatin ja mustan katon. Oli katsuri näköjään jättänyt kaikki sumarit päälle, huomasin vasta itiksessä että kaikki valot päällä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Juha.H Näytä viestiKenenkäs a6 c5 (NFE-***) oli kirjaston parkissa?? Hienosti oli parkkeerattu kosketuksella lyhtypylvääseen.
Kukahan kääntyi iskon rampista moottoritielle pohjoista kohti C4 ässällä(?) noin klo 19? Odottelin itse valoissa motarilta tultuani. Jo ohi lipuessa oli sen verran ääntä, että piti oikein ikkuna avata aavistellen, että kohta pamahtaa! En muuten avannut turhaan ikkunaa :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jakke_ Näytä viestiTuossa puolilta päivin Kuopion keskustassa Kelan kohdilla musta b6 sedan. Kilvenalunen ja tais JP autotuningin tarra olla kupeessa. Joku foorumilta?
Minun entinen auto. Nykyinen omistaja ei taida olla klubilainen.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Pygmi Näytä viestiKenekäs perässä ajoin juuri Mikkelin ohitustiellä? Tumma b5 S4 sedan, LTI-***. Kilvenaluset näytti olleen takana...Viimeksi muokannut Pitkänen; 18.3.2014, 09:01.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Lipponen Näytä viestiPunainen S3 kilvenalusella Lahden teknisen viraston edessä eilen alkuillasta.
Kaverilla kylässä! Piti ihan käydä kattomassa siitä risteyksen luota, että saako siihen pysäköidä. Ei ollut kieltoakaan niin jätin sitte siihen :)
Comment
Comment