Ei lennelly mitään oltiin kuitenki siel suht pitkällä ja joo kyllä jos viime talveen vertaa niin lumitilanne aika heikko.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja anma Näytä viestiEilen iltapäivällä Vaasan Klemetinkadulla, Imola Gelb värinen S4 B5 tuli perässä muutaman sata metriä. Olikohan joku klubilaisista? Itse olin erittäin paskaisella tummansinisellä B6:lla matkalla pesuun. ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja bindi Näytä viestiTästä pitikin tulla tänne huutelemaan, minähän se siellä :D Huomasinkin jo kaukaa kilvenalusen ja piti tulla lähemmäs tarkistamaan lukiko siinä audiclub :)
Comment
-
Eilen (lauantaina) joskus puoli kolmen maissa mattamusta B5 ässä Vaajakosken ABC:ltä kääntymässä etelään päin. Ite hurautin siitä nokan edestä ja yritin vähän kättäkin heilauttaa mutta katselit just toiseen suuntaan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viestiOliko joku täkäläinen menossa Turun motaria Stadiin päin Lohjan liittymän kohdilla harmaalla A/S6:lla siinä hiukka ennen neljää. Ite ajelin turkkuseen päin.
Comment
-
Tänään 9:30 maissa harmaa B7 Avant FJP-***, kääntyi Enqvistinkadulta Paasikiventielle Ylöjärven suuntaan ja nopealla (HYVIN nopealla) vilkaisulla näytti että ratin takana olisi ollut kauniimpaa sukupuolta edustava henkilö. Huomio kiinnittyi enemmän kilvenalusen bongaamiseen keulilta. Itse ajelin vastakkaiseen suuntaan.
Comment
-
-TMK- tiistaina Oulussa motarilla, noustiin peräkkäin linnanmaan rampille. On se vaan komea nelkku!
Omia bongauksia tältä viikolta. Seepra ässällä Kuusamontiellä. Itse ajelin firman pakulla. Jari74 ulkoilutti Risaa keskustassa eilen päivällä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jannes Näytä viestiKuka tuli ohitettua aamulla puoli kymmeneltä Porvoonväylällä vähän ennen Kehä III:n liittymää? Sen mitä ehdin nopeasti vilkaista ajokkina taisi olla hopeanvärinen B5, ja käpälää heiluttelin.
Comment
Comment