Eilen bongailtu Oulussa torikadun varressa parkissa hopeinen b5 s/rs4 avantti. On se yksinkertaisuus niin hienoa!
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Vieras
Hopeinen C5 Avant kääntyi AC Helsingin pihaan n.klo 14.30.
Oli thyynink takavalot ja jengikilvenalus.
Comment
-
-
Vieras
Kyllä mä melkein tiesin kenen auto, mutta kunhan varmistin. Ja toisaalta en kerro mitään varmaa, jos bongattava onkin pahoilla teillä.
Comment
-
Valkoinen cabrio R8 lähti juuri renkomäen abcilta, oliskohan ollut V10 koneella tai sitten kuulossa vikaa.
:O
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Toppura123 Näytä viestiVantaa/Tammisto Gigantin liikennevaloissa Hopea S4 B5 Avantti, Klubi kilvillä ja tosi mehevä peli :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Pitkänen Näytä viestiRiihimäen HAMKin parkkiksella imolagelb farkku S4 B5.
Comment
-
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Bremeli Näytä viestitikkurilantiellä tänään lentoasemantien valoissa olin hopean b5 S4 avantin perässä, tuntomerkkeinä renkaat takakontissa ja kilvenalunen.
Tokihan tuokin voi olla sattumaa :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Lahis Näytä viestiKenenkäs kiesi leipätehtaan parkkipaikalla? Rekkari ffx-alkunen. Rupeshan noita jengitunnuksin varustettuja audeja löytymään täältäkin ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Toppura123 Näytä viestiOliko varmasti hopea. Itsellä tummempi S4 Avantti, renkaat kontissa ja kilven aluset =)
Tokihan tuokin voi olla sattumaa :)
Comment
-
Kyllä se minä olin juurikin tuohon aikaan siinä. Kiinnitin huomion takana olevaan tummaan Audiin ja sulla oli vissiin punaset tarrakilvet?
Tulihan siitä lähettyä pienellä kiihdytyksellä =)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viestiEilen illalla järvenpään esson risteyksestä keskustan suuntaan lähti hopeinen b5 sedani....
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Toppura123 Näytä viestiKyllä se minä olin juurikin tuohon aikaan siinä. Kiinnitin huomion takana olevaan tummaan Audiin ja sulla oli vissiin punaset tarrakilvet?
Tulihan siitä lähettyä pienellä kiihdytyksellä =)
Comment
Comment