Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Musta A3 2.0T itiksestä itäväylälle kohti keskustaa. Neverbeen tarra ainaki ja dope jne.:D Oltiin viiattiin naamioituneena, kädellä päätä peitellen.:D

    Comment


      Perjantaina illalla Kajaanissa kauppakadulla musta R8 tarrakilvillä. Ei taida omistajaa rajan tältä puolelta löytyä? :)

      Comment


      • Alkuperäinen kirjoittaja msippala Näytä viesti
        Kenen D2 S8:n perässä ajelin Oulusta etelää kohti tuossa kolmen jälkeen motarilla. Ajoin ohi kun ryhmittäydyit Zeppeliinin rampille. Koitin nostaa lapastakin, mutta liekö siinä räntäsateessa näkyi.
        EDIT: Seepra:han se tais E**- rekkarista päätellen olla.
        Minähän se, ei noita S8 D2 kovin montaa täälläpäin ole

        Comment


        • Wayne ässän kanssa vissiin joutui iltapäivällä turvautumaan ranskattaren liikuteltavaksi järvenpäässä eteläisten liittymien motarinrampista? Siellä jo narua viriteltiin kun ohi ajelin.

          Comment


            Eilen noin kello 17:10 Järvenpäässä Helsingintien ja Kartanontien risteyksessä tumma farkku A4 kilvenalunen oli edessä. Olit kääntymässä citymarketille päin kun menin siitä sun edestä. Koitin morjestaa mut en tiiä näitkö ku alko olee jo pikkasen hämärää siinävaiheessa.

            Comment


            • näinköhän minä oisin ollu, tosin mehän bongaillaan harvase päivä muutenkin :)
              Viimeksi muokannut 8866; 29.12.2013, 20:59. Perustelu: Poistettu turha lainaus.

              Comment


                Harmaa b7 farkku kilventaustoilla (bxi-) bongattu Myllykoskella juurikin äsken.

                Comment


                  Wayne ässän kanssa vissiin joutui iltapäivällä turvautumaan ranskattaren liikuteltavaksi järvenpäässä eteläisten liittymien motarinrampista? Siellä jo narua viriteltiin kun ohi ajelin.
                  Joo ranskalaiset on varmoja pelejä ;)

                  Comment


                  • Killeri bongattu a6:lla lähellä nittykumpua kehä II johtavissa valoissa 20.15.

                    Comment


                      Moro, moro! En nähnyt sua :( !

                      Comment


                      • Ajelin sinne niittykumpuu päi ja veikkaan että näit ne kilvenvalot jos näit : D viereiseltä kaistalta kuitenkin ohitin :)

                        Comment


                          Valkoisen S2 Avantin kanssa moroteltiin päivemmällä täällä Mikkelissä. Itse ajelin vaimokkeen sinisellä 80 avantilla.
                          Näinköhän myös hopeisen B5 avantti ässän Rinnekulman kohdilla n. 13.15.

                          Comment


                            Käskynhaltijantiellä tänään noin 15.30 hopea S5:n seisoi valoissa menossa Pukinmäkeen päin siinä kehän kohdalla.

                            Comment


                              Hopeinen S4 b5 farkku Ideaparkin Prisman puoleiselta parkkipaikalta lähdössä, tulit myös vastaan aikaisemmin kun ajelin Ideaparkille päin. Edessä oli ainakin clubialunen, kenen mahtoi olla?

                              Comment


                                Minähän se Ideaparkilla pyörin, morjesta vaan. Kävin myös Koskin Pisassa kattomassa tutulle B8 A4:sta, mutta oli juur viety tuulilasinvaihtoon.

                                Comment


                                  Itse en koskin pisasta katsoisi autoa, kun on nähnyt miten niitä korjataan...
                                  Satuin viemään samaan aikaan autoa korjaamolle missä oli myös pisan auto. Rumpujarrut oli siinä takana ja oli käyny jarruremontissa, kuulin vaan kun korjaaja huuteli et vie suoraan katsastukseen kun jarrusylinteri vuotaa ni pitääpähän ainakin hetken jarrut takana. Käynnistettäessä tuli esille myös startin hammastuksessa vika.

                                  En tietenkään voi väittää, että kaikkia huollettaisiin huonosti, mutta kyllä tuollainen toiminta karvat pystyyn nostaa.

                                  Comment


                                  • Alkuperäinen kirjoittaja HiTec Näytä viesti
                                    Oli siinä, kilvenalunen takana. Tai ainakin minä niin luulin näkeväni.
                                    saatoin olla ehkäpä minä, suurinpiirtein noita aikoja olin lahden kohdilla...ajelitko sillä harmaalla a4 mis oli oranssit vanteet ?? tai näytti ainakii oranssilta siinä pimeessä

                                    Comment


                                      Musta A3 EJZ-XXX kilvenalusella varustettuna Järvenpäässä pohjoisväylällä noin kello 17:05 ajelin siinä sun perässä hetken.

                                      Comment


                                      • Alkuperäinen kirjoittaja Jape_86 Näytä viesti
                                        saatoin olla ehkäpä minä, suurinpiirtein noita aikoja olin lahden kohdilla...ajelitko sillä harmaalla a4 mis oli oranssit vanteet ?? tai näytti ainakii oranssilta siinä pimeessä
                                        Joo se harmaa niillä ihan oikein nähdyillä oransseilla vanteilla

                                        Comment


                                        • Jaahas morjensta vaa :D oisit vaa lapaa nostanu siinä vierellä ku ohitit.

                                          Comment


                                            Puoli ysin aikoihin tänään illalla tumma B6 Avantti Hämeenlinnanväylän eteläpäässä, klubitarra etuikkunassa.

                                            Comment


                                              Olikos se it's a turbo, kuka tuli vastaan voutilassa, klo 12 maissa? Hopea B6 sedan oransseilla vanteilla. Scanialla tulin itse.

                                              Comment


                                              • Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viesti
                                                Olikos se it's a turbo, kuka tuli vastaan voutilassa, klo 12 maissa? Hopea B6 sedan oransseilla vanteilla. Scanialla tulin itse.
                                                Joo minähän se!

                                                Hyvät uudet vuodet sinnekkin vain!

                                                Comment


                                                • Oliko jonkun musta b6? tänään puunatavana spectra car washissa Tampereella hatanpäällä vai oletko mahdollisesti henkilökuntaa? Joskus yhden jälkeen siinä ajoin volvon koneesta läpi. Kilvenalunen oli ainakin takana ja auto könötti parkissa siellä linjan lopussa sisällä hallissa.

                                                  Comment


                                                  • Japille koitin morottaa siihtalan abc parkissa ku keulan edestä ajoit siihen. Tais olla laput silmillä?:-D

                                                    Comment


                                                      Joo huomasin vähän myöhässä. Yritin kyllä jarruvaloja vilkuttelemalla morottaa takaisin kun siihen parkkiruutuun ajoin.

                                                      Comment


                                                        Alkuperäinen kirjoittaja ilkkapoika Näytä viesti
                                                        Oliko jonkun musta b6? tänään puunatavana spectra car washissa Tampereella hatanpäällä vai oletko mahdollisesti henkilökuntaa? Joskus yhden jälkeen siinä ajoin volvon koneesta läpi. Kilvenalunen oli ainakin takana ja auto könötti parkissa siellä linjan lopussa sisällä hallissa.
                                                        Juu oli vaan kuivumassa pesun jäljiltä, ja olen henkilökuntaa. Värikin on muuten tummansininen..

                                                        Comment


                                                        • Juu, voi olla että oli tosiaan sininen. Moro vaan kuitenkin.

                                                          Comment


                                                            SV:n A5 oli Lippumäen Fressin pihassa n. klo 19 kun menin salille. Ja oli itseasiassa vielä, kun lähdin pois (mulla tais olla lyhyet treenit :).

                                                            Comment


                                                              eilen 17.15 tikkurilassa valkoinen TT RS? tulit tarjoustalon kujalta lehdokkitielle..

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X