Musta A3 2.0T itiksestä itäväylälle kohti keskustaa. Neverbeen tarra ainaki ja dope jne.:D Oltiin viiattiin naamioituneena, kädellä päätä peitellen.:D
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja msippala Näytä viestiKenen D2 S8:n perässä ajelin Oulusta etelää kohti tuossa kolmen jälkeen motarilla. Ajoin ohi kun ryhmittäydyit Zeppeliinin rampille. Koitin nostaa lapastakin, mutta liekö siinä räntäsateessa näkyi.
EDIT: Seepra:han se tais E**- rekkarista päätellen olla.
Comment
-
Eilen noin kello 17:10 Järvenpäässä Helsingintien ja Kartanontien risteyksessä tumma farkku A4 kilvenalunen oli edessä. Olit kääntymässä citymarketille päin kun menin siitä sun edestä. Koitin morjestaa mut en tiiä näitkö ku alko olee jo pikkasen hämärää siinävaiheessa.
Comment
-
Itse en koskin pisasta katsoisi autoa, kun on nähnyt miten niitä korjataan...
Satuin viemään samaan aikaan autoa korjaamolle missä oli myös pisan auto. Rumpujarrut oli siinä takana ja oli käyny jarruremontissa, kuulin vaan kun korjaaja huuteli et vie suoraan katsastukseen kun jarrusylinteri vuotaa ni pitääpähän ainakin hetken jarrut takana. Käynnistettäessä tuli esille myös startin hammastuksessa vika.
En tietenkään voi väittää, että kaikkia huollettaisiin huonosti, mutta kyllä tuollainen toiminta karvat pystyyn nostaa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja HiTec Näytä viestiOli siinä, kilvenalunen takana. Tai ainakin minä niin luulin näkeväni.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jape_86 Näytä viestisaatoin olla ehkäpä minä, suurinpiirtein noita aikoja olin lahden kohdilla...ajelitko sillä harmaalla a4 mis oli oranssit vanteet ?? tai näytti ainakii oranssilta siinä pimeessä
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viestiOlikos se it's a turbo, kuka tuli vastaan voutilassa, klo 12 maissa? Hopea B6 sedan oransseilla vanteilla. Scanialla tulin itse.
Hyvät uudet vuodet sinnekkin vain!
Comment
-
Oliko jonkun musta b6? tänään puunatavana spectra car washissa Tampereella hatanpäällä vai oletko mahdollisesti henkilökuntaa? Joskus yhden jälkeen siinä ajoin volvon koneesta läpi. Kilvenalunen oli ainakin takana ja auto könötti parkissa siellä linjan lopussa sisällä hallissa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ilkkapoika Näytä viestiOliko jonkun musta b6? tänään puunatavana spectra car washissa Tampereella hatanpäällä vai oletko mahdollisesti henkilökuntaa? Joskus yhden jälkeen siinä ajoin volvon koneesta läpi. Kilvenalunen oli ainakin takana ja auto könötti parkissa siellä linjan lopussa sisällä hallissa.
Comment
-
Comment