Joo niin teen,ne vissiin vainoaa mua :D eilen pikku-huopalahdessa pränikkä uus valkonen S8,komee laitos:p
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Hyvinkin mahdollista. Kylästä löytyy 2kpl avomallisia. Toisessa ei ole kuin rätti ympäri vuoden, rekkari OTG-*** ja meidän kovakatto on rekkarilla FGR-***
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja tuomos Näytä viestiTossa n. klo 18 Joensuun Prismalla invaruudussa joku vähän harvinaisemman punainen uudehko a6, clubi kilvenalunen takana.
Comment
-
Eilen tuli klo 14-14.30 aikaan Hämeenlinnassa vastaan Suomen kasarmin kohdalla musta B5 S4 Avant, kerhon tarra näkyi olevan kuskinpuolen takasivulasissa.
Itse olin salamyhkäisesti firman valkoisella portterilla liikkeellä.
Comment
-
Tumman VEG-kilpisen A8 Audin kanssa Lahden liepeiltä asti ajeltiin vuoroin ohi toisistamme. On se vaan hyvänäkönen tuommonen D2 kori vieläkin vaikka vanha on kuin taivas.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja RHead Näytä viestiSv bongattu eilen kolmisopin kulmillla. Käännyty just nesteelle siitä.
Toivottavasti en ollut. Koska olitiin reissussa thaimaassa ja auton pitäs olla kiltisti parkissa tuolloin :D
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja ^Rikke Näytä viestiEilen aamupäivällä Jyväskylässä Etran vieressä Nesteellä musta b5 Risa tankilla. Naispuolinen henkilö kuskina ja ratti oikealla.
Comment
-
tummanvihree s2? sedan ajeli edessä (gji-xxx) äsken rastaantien teboilin kohdilla. tulin tt:llä perässä. foorumilaisia
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tsuppinen Näytä viestiJents ja audi bongattu ahjolla klo 12.00 aikoihin :D
Comment
Comment