Liekö klubilainen ken oli B7 RS4 avantilla liikenteessä tänään puolen päivän aikoihin Tuusulanväylällä? (harmaa, rekkari alkaa Y:llä)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Vieras
-
Vanhempikorinen S8 bongattu eilen cafe Saaran edustalta Oulussa noin klo 13:55.
+ Äsken (24.12. klo n. 12:00) Oulussa, Alppilan Nesteen TI-pesuhallissa viereisessä loossissa pestiin puhtaaksi vihreää farkku S6:sta. Olin vieressä pesemässä harmaata farkku kutosta. Olitko se sinä?Viimeksi muokannut Pehri; 24.12.2008, 12:34.
Comment
-
Antti, veit jalat suustani, oltiin joululuisuilla. Mietinkin että olitkohan se sinä.
Taisit lähteä paloaseman suuntaan. Me jäätiin Kojjootin kanssa nauttimaan pari liukasta kierrosta luisuna ympyrässä. Kaikki tiellä liikkujat ei ilmeisesti nauttinut liukkaista samaan tahtiin kuin me. Pahoitteluni siitä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tero Pänttönen Näytä viestiBongasin ilmeisesti Jawsin tai rouvan hetki sitten seiskatiellä Karhulan kanjonin itäpuolella, menin ohi vakkari päällä ja käännyin seuraavasta rampista Karhulan suuntaan. Täällä nyt sunnuntaihin asti.
Comment
-
Joku klubilainen(?) tuli tänään B5 RS4:lla vastaan Kouvolassa Ravikylän valoissa. Itse olin omalla hopeisella ässällä liikenteessä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja dumo Näytä viestiLiekö klubilainen ken oli B7 RS4 avantilla liikenteessä tänään puolen päivän aikoihin Tuusulanväylällä? (harmaa, rekkari alkaa Y:llä)
Täällä on kolme B7 RS4:ää. Yksi sprint blue sedan, yksi imola yellow avant (Audin esittelyauto aikanaan joka oli mm. ajoneuvoksessa) ja mun daytona harmaa avant.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jani Forss Näytä viestiAlkaako sitten T:llä eli olitko eilen klo 14:50 Vantaalla Kiitoradantiellä ? Lähdin samasta pihasta sillä mustalla likaisella tarrakilpisellä A6 farkulla sun perään.
En ollut autoilemassa eilen lainkaan. Oma auto otti uutta vuotta vastaan tallissa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja -Maukka-Tulikohan Arctos tänään jumalniemessä 11.35 aikoihin vastaan?
Huttusen Nesteen pihasta samalla reissulla bongattu tyylikäs V8.
Comment
-
Fleishter
Ajelikos Lowrider Niiralankadulla kuopiossa tänään mustalla nelosellaan kolmen maissa? Käveltiin emännyyden kanssa kun murisi ohi kovinkin tutunoloinen Avant :) Nätti on...
Comment
Comment