Lauantaina Vantaan Motonetin pihalla 4F Avant, saattoi olla jopa facelift, hopea väriltään, kilvenalus löytyi.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Vieras
-
Alkuperäinen kirjoittaja VilkkuS Näytä viestiKlaukkalassa klo 17 maissa bongattu Hopea/harmaa A4 kilven alusilla,
tais olla punaiset/valeenpunaset fillarit. Käyntyi Cittarilta "keskustaan päin", olin perässä ja väläytin valoja. Mut jatkettiin tien yli X-mealiin syömään (Musta S6 C5 farkku)
Ps. Vanteet on värikoodiltaan Hemi Oranssit ;)
Comment
-
Miitistä kun lähin, niin lentokentälle päin meni punainen UrS4? sedani. Kello näytti jotakuinkin puoli neljä.Itse taisin nähdä samaisen punaisen urs4 ku olin menossa miittii käymään itäväylän Teboilin kohdalla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja pulla Näytä viestiLauantaina Vantaan Motonetin pihalla 4F Avant, saattoi olla jopa facelift, hopea väriltään, kilvenalus löytyi.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Hege Näytä viestiTimo ja sininen RiSa prismassa ennen viittä, kävelit just autolle ja veivasin bemaria parkkiin yritin morjestella...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jakke_ Näytä viestiIltapäivällä Kuopion päivärannan citymarketilla sedan Urs4 kilvenalusella parkittanut viereen, foorumilaisia?
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja elexter Näytä viestiItse poikkesin lauantaina motonetissa, Autona kuvaukseen sopiva hopeinen 4F farkku jossa takapäässä kilvenalunen ja keula on facelift mallia (muu auto prefacelift)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Otto. Näytä viestiRistoee bongattu Kehä I:llä tänään klo 15:40 Malmin liittymän jälkeen menossa idän suuntaan. Kurvasit just kohti keskustaa, kun ajoin pösöllä viereen.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Hege Näytä viestiTimo tais ajella RiSalla miun perässä seiskan jälkeen? sistekin valoihin. Sillä bemarilla amistelin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja pide Näytä viestiEilen illalla n. klo 19.30 aikaan Lippumäen Fressin pihassa punainen B7 avant, rek. UEG-XXX.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja anjupi Näytä viestiMinähän siellä olin spinningpyörää polkemassa. Muita audeja en kyllä mielestäni bongaillut. Tosin aika putkinäöllä mentiin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja KuiKelo Näytä viestiMusta B7 sedan kilvenalusilla, tällä kertaa Salossa. Käännyit n. 13:00 Mariankadulta Turuntielle. Olitko se sinä?
E. Jaa, tää olikin se sama joka on usein parkissa siinä Salon yhteismetsän tms. tms. edessä parkissa. Ei taida vaikuttaa foorumilla, koska kerran aiemminkin huhuilin ko. autoa..
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja KuiKelo Näytä viestiEilen Hki-Tku motarilla musta? B7 sedan. Ajoit ohitse ja sitten peräkkäin lähdettiin Raision suuntaan. Olin ainakin huomaavinani klubialuset takana. Olitko se sinä? Itse liikkeellä punaisella B8 Avantilla.
Comment
Comment