Bongasin tänään Helsingin Etelä-Haagassa kirkkaanpunaisen D3 A8. Ulkomaan kilvet oli käännetty ympäri ja niiden päälle oli liimattu siirtotarrat. Joku täältä?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja tommy.j Näytä viestigraanin liikennevaloissa oli eilen ainakin clubitarra kuskin ikkunassa sekä myös kilvet takana. Oli möreet äänet en sen tarkemmin älynny mallia kattoa mut joko a4\6 avantti vai peräti ässä äänistä päätellen..
Comment
-
Oliko klubilainen mustalla A8:lla kuopion kohdalla motarilla pari kolme tuntia sitten menossa pohjoiseen päin?
Ja siitä hetki myöhemmin ja siilinjärvi-nurmes tiellä siinä Nilsiän kulmilla ohitin farmari A6:sen kun oli vähän "kiire" :)
Kutosen kuski siitä sitten innostui ja tuli puskuriin kiinni :) Kääntyi tosin parin km jälkeen...
Comment
-
10 min sitten Itäväylältä idästäpäin Itiksen prisman kohdalta kääntyi vasemmalle (vuokkiin tms.) matala hopeinen b6 s4 avant. Kilvenalunen takana. Mä seisoin paalupaikalla odottamassa itäänpäin pääsyä. On muistaakseni tullut sama auto samoilla nurkilla aiemminkin vastaan, mut nimi ei mielessä...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ee-2 Näytä viesti10 min sitten Itäväylältä idästäpäin Itiksen prisman kohdalta kääntyi vasemmalle (vuokkiin tms.) matala hopeinen b6 s4 avant. Kilvenalunen takana. Mä seisoin paalupaikalla odottamassa itäänpäin pääsyä. On muistaakseni tullut sama auto samoilla nurkilla aiemminkin vastaan, mut nimi ei mielessä...
Comment
-
Kehä I, Tapiolan liittymästä itään päin tuossa ysin aikoihin tumma B6 farkku clubi-tarra löytyi kontin sivulasista ja kuskilla tais olla puhelin korvalla. Vinkkinä, että toinen ajovalo oli pimeänä, jos et ole sattunut itse huomaamaan.
Samassa kohtaa samaan aikaan myös hopea B7 pitkäkatto ässä, tai ässä-lookki. Tässä yksilössä en clubitunnuksia havainnut.
Comment
-
Harmaa B7(?) bongattu kilvenalusella juuri pestynä lähdössä Lippulaivassa. N. klo13. Tulin omalla nelkulla sillon sisään. Ois pitäny omakin pestä.
Comment
Comment