Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Eilen Kajaanissa klo 13 jälkeen tuli vastaan valkoinen R8. Oli komia!

Comment

• Juuri Mettäkylän shellillä bongattu b6 s4, klubin kilventausta oli ainaki takana. Niin ja touko kassalla antamassa alennuksia :D

Comment

• SQ5 rekkarilla SQ-5 koivuhaan nesteellä, komeet soundit. :o

Comment

• Eilen iltakahdeksan maissa Kalajoella Sandy Keltin pihassa musta cabrio ja tänään Ylivieskassa Savontiellä musta RS5.

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja skige Näytä viesti
            Nurmijärvellä 16.48 liikennevaloissa harmaa A4 takakilvenalusella ja keulalla oli lisävaloa. Olit pysähdyksissä kääntymässä k-marketin suuntaan. Olin yhden auton verran takana toisella kaistalla ja jatkoin ohi susta harmaalla farkku B7:lla. Yritin morjestaa mut tuijottelit k-markettia kohti.
            Morjest morjesta!

Sen verran keskityneenä olin ilmeisesti johonkin muuhun, esimerkiksi tyhjyyteen tuijottamassa.
            Yritetään ens kerralla olla hereillä :)

Comment

• Oliko joku foorumilainen aiemmin illalla Pieksämäen abc:lla? Näkyi olevan clubin kilvenalunen ainakin takana.
              Itse kotiuduin autonhaku reissulta ja kävin kahvittelemassa.

Comment

• Lappeenrannan energian parkkipaikalla siinä aidan vieressä musta tt, kävelit autolle samaanaikaan kun olin vieressä jonottamassa liikennevaloissa noin klo 16.00?

Comment

• killeri bongattu nihtisillassa 18 aikoihi valkosella kutosellaan.

Comment

• Moro,moro, en tietenkään nähnyt :( !

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja HH92 Näytä viesti
                      killeri bongattu nihtisillassa 18 aikoihi valkosella kutosellaan.
                      Tuli mieleen tää biisi:
                      "There's a killer on the road His brain is squirmin' like a toad
                      Take a long holiday Let your children play
                      If ya give this man a ride Sweet memory will die
                      Killer on the road, yeah"
                      :D

Comment

• Reps!
                        Ja kappale on The Doors-Riders on the storm.

Comment

• Olikohan joku klubilainen hopean värisellä A/S6 perässä välillä anttola-pistohiekka n. 15:30 PE 18.10-13?

Comment

• huomasin että mentiin sinne minne katse osotti, yritin kyllä morjestaa : D

Comment

• HP-1* A8 kaahaili kehä kolmosella länteen päin ja poistu sit turun motarille, lupilaisia?

Comment

• Nyt vedin parkkiin Mikkelän Lidlin pihaan sinisen läskiloksu C5 avantin viereen jossa kilvenalunen.
                                Oletan että ollaan ohiteltu ennenkin mm. Kehä 3:lla Ikean kohdilla.
                                Mulla tuo turkoosi B5 sedani.

Comment

• Moro vaan Teukka
                                  Member-tarran bongasin takasivuikkunasta ;)
                                  Nähtiin muistaakseni keväällä/kesällä Kehä3:lla, kuten muisteletkin.

Comment

• Moro :)
                                    Joo oltiin kuopuksen kans ostaan herkkuja lähikaupassa.

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja ^Rikke Näytä viesti
                                      Oliko joku foorumilainen aiemmin illalla Pieksämäen abc:lla? Näkyi olevan clubin kilvenalunen ainakin takana.
                                      Itse kotiuduin autonhaku reissulta ja kävin kahvittelemassa.
                                      Ainakin minä olin about kahdeksan aikaan.

Comment

• Sweet memory will die
                                        = sweet family will die... :)

Comment

• Raitoniemi ? tai joku muu keltuainen bongattu Leprassa Mäkkärin risteyksessä vahan ennen kuutta illalla.

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja Teukka Näytä viesti
                                            Moro :)
                                            Joo oltiin kuopuksen kans ostaan herkkuja lähikaupassa.
                                            Kaipa minäkin tuota samalla termillä voisin kutsua, 90% ruokaostoksista tulee nimenomaan tuolla suoritettua. Turistaan kun tavataan ;)

Comment

• Skige istuu tuossa meikäläisen sohvalla ja äsken sama herra useampaan otteeseen saunan lauteilla :)
                                              Ja tämä bongaus on sarjassamme turhia bongauksia ;)

Comment

• Jarituru: Mikä jottei. Pääsin kassalle niiin oli Avantti kadonnut vierestä. Olin sellanen parrakas pitkätukka 6v juniorin kanssa. :D

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja Olli55 Näytä viesti
                                                  Juuri Mettäkylän shellillä bongattu b6 s4, klubin kilventausta oli ainaki takana. Niin ja touko kassalla antamassa alennuksia :D
                                                  Se olin minä :)

Comment

• Keittiön ikkunan edessä (tuossa kääntöpaikalla) seisoo Jyväskylän kerhopariskunnan A8 RHD.

Comment

• Ohi aiheen, mut ko. biisin sanoissa kyl: "Memory" piti oikeen tarkistaa....
                                                      Noh, Killeri ku killeri :)

Comment

• Koppi ollaan kyläilemessä Oulussa.
                                                        Viimeksi muokannut audi200tuning; 21.10.2013, 16:26. Perustelu: kirotus virhe

Comment

• Oliko Alimo ulkoiluttamassa beefemmaa 17 aikoihin Raahessa?

Comment

• - - - - - -
                                                            Viimeksi muokannut J.Phoenix; 10.11.2024, 16:01.

Comment

• Ylivieskan Kärkkäisen parkkipaikalla musta B5 A4, rekkari KXY-***.
                                                              Tummat etu- ja takavalot sekä memberitarra takasivulasissa.

Comment

Working...
                                                              X