Mitä lie oon tehny ku en huomannu
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja buzz Näytä viestiAudinainen taitaa tuo missikin olla, ainakin aikoinaan ajoi TT:llä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja HiTec Näytä viestiMitä lie oon tehny ku en huomannu
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Matti83 Näytä viestiTumman harmaa b6 sedan, clubi kilvenalusella siilaisen rampilla tänään kello 18 aikoja. Moikattiin toisille mutten näin äkikseltään tunnista kenen auto oli kyseessä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Matti83 Näytä viestiTumman harmaa b6 sedan, clubi kilvenalusella siilaisen rampilla tänään kello 18 aikoja. Moikattiin toisille mutten näin äkikseltään tunnista kenen auto oli kyseessä.
Comment
-
Kukas "punkesi" eteen Länsiväylällä tänään vähän klo 16 jälkeen hopealla A4:llä?
Kilpi taisi olla ***-460, mutta en muista enää varmaksi. Jatkoit Kirkkonummelle, kun itse poistuin Kivenlahden rampista.
Hyvin näki missä kohtaa poljin vajui vähän alemmas, kun molemmin puolin tupratti mustaa :)
T: Takana sinisellä C5 A6:lla ajellut ;)
Edit: Taisipa olla HiTec?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jarituru Näytä viestiKukas "punkesi" eteen Länsiväylällä tänään vähän klo 16 jälkeen hopealla A4:llä?
Kilpi taisi olla ***-460, mutta en muista enää varmaksi. Jatkoit Kirkkonummelle, kun itse poistuin Kivenlahden rampista.
Hyvin näki missä kohtaa poljin vajui vähän alemmas, kun molemmin puolin tupratti mustaa :)
T: Takana sinisellä C5 A6:lla ajellut ;)
Edit: Taisipa olla HiTec?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viestiJarin olis pitänyt (aikoinaan) ostaa ässä niin ei jäisi nokilekojen taakse :)
Vakiolla nokkasorvilla voi yrittää kyllä ihan vapaasti ;)
Ettei menisi ihan ohi, meinasikin jo tälläinen peruskinneri unohtua:
Tarrakilpinen punainen, mustin paneelein varustettu R8 Espoon Kauklahdessa maanantai-aamusella vähän ennen klo 8.
Onko joku klubilainen laittanut seteleitä riviin isommalla kädellä?
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppis Näytä viestiEilen musta matalempi a3 yliopistolla, taisi olla BXB-? jos en ihan väärin muista. Kilvenalunen ainaki edessä
Comment
Comment