Tulipa bongailtua tuommonen miksikäs nyt sanoisi matta kuparinen/oranssi/kultainen :D b6 s4 farkku herttoniemessä. Tuli ajeltua punaisella pörisevällä ibizalla perässä hetki :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja atak Näytä viestiTahkolla tuli vastaan aamulla klubilainen c5 farmarilla. Olin katsovinani että oliko jopa pulleat lokarit? Maskin alaosa oli ainakin teipattu.
Vastaan tulin sinisellä volvon kuorma-autollla.
Comment
-
Fiksun näköinen A6 bongattu jkl: sokoksen parkkihallista 6.9 klo 16.
Olin se viereinen keltainen hirvitys.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Myotonia Näytä viestiTulipa bongailtua tuommonen miksikäs nyt sanoisi matta kuparinen/oranssi/kultainen :D b6 s4 farkku herttoniemessä. Tuli ajeltua punaisella pörisevällä ibizalla perässä hetki :)
Comment
-
Olikos joku clubilainen eilen Lahen kohalla E75 kohti Helsinkiä pokkaamassa pikavoittoa? Luultavasti tuli ylinopeudesta ja joskus abaut 23:00 aikaan..? Harmaa farkku, en siin pimeydessä muuta huomannut.
Kiitos, veit mun puolesta sakot, itse siinä ajelin fiilispohjalta tuijottamatta mittaria, 145km/h tais olla vauhtia, kun huomio kiinnitty aurojen kääntöpaikalla olevaan prätkäpoliisiin...:s Toivottavasti ei lappu lähteny. :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Skebeli Näytä viestiKlubi aluset bongattu punaisessa Audissa tänä aamuna Voionmaankoulun valoissa noin klo. 8.00
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Lipponen Näytä viestiTaidettiin nähdä Ghousti Rinnekadun nesteellä tänään. Näyteikkuna kommenteista päätellen autokauppaa hieromassa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TeroPee Näytä viestiAamulla Helsingissä Teollisuuskadulla kilvenalusilla varustettu matala C5 S6 sedan. Sinäkö?
Comment
Comment