Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Kiskon ja Salon välillä, tiellä 186, meni tumma A4 vai A6 q Avant ohi noin klo 20:30. Olin katsovinani, että oli kerhotunnukset takakilven alla.

    Comment


      Alkuperäinen kirjoittaja Bremeli Näytä viesti
      Ja myöhemmin ismetin pihassa myös bongattu. Taitaa olla vaan 10mm terällä porattu reikiä putkeen ootko tarkastanut? ;)
      No sitten en ollutkaan minä :(

      Comment


      • Toivottavasti ei ollut clubilainen woimasavuttavalla A6 4f sedanilla eilen ikaalissa. Otti ilmeisen koville kun joku ohitti Civicillä, piti heti ohittaa takaisin ja jäädä eteen nutaamaan.

        Comment


          Mamkin parkkipaikalla erään naisen kauppakassi...
          Attached Files

          Comment


          • Musta R8 bongattu Porissa puolenpäivän aikaan.

            Comment


            • Alkuperäinen kirjoittaja Ghousti Näytä viesti
              Mamkin parkkipaikalla erään naisen kauppakassi...
              Pyörii Helsingissä usein ja joskus on kisattukin keskenään :)

              Comment


              • Aamulla 4.30 pintaan Tapiolan abc:llä tumma S8 kilvenalusella. Sama auto tuli vastaan Pohjantiellä n.17.30. Kuka tunnustaa?

                Comment


                • Alkuperäinen kirjoittaja _--Ville--_ Näytä viesti
                  Kenes S8 oli kaijonharjun salen parkkiksella? :D näytti olevan tarra lasissa :P
                  Mun, olin Jääkiekkoliiton kokouksessa PoPLilla.

                  Comment


                    Alkuperäinen kirjoittaja jukkuk Näytä viesti
                    Kenen b5 farkku oli klo 14 aikoihin kankaanpäässä worksin pihassa? Clubi alunen ainakin edessä.
                    Meikäläisen harmaa B6 avantti oli ainakin Worksin pihassa noihin aikoihin, liekö joku muukin ollut..?

                    Comment


                      iltapäivästä hopee C4 avantti alunen löyty ja eat sleep vag tarra ainakin. Kääntyi vanhalta vipurintieltä kuutoselle imatran suuntaan. sinäkö se olit?

                      Comment


                        Alkuperäinen kirjoittaja Hege Näytä viesti
                        iltapäivästä hopee C4 avantti alunen löyty ja eat sleep vag tarra ainakin. Kääntyi vanhalta vipurintieltä kuutoselle imatran suuntaan. sinäkö se olit?
                        Minähän se olen töistä lähtenyt kotiin.

                        Comment


                          Keltainen cabrio huulivanteilla n. klo 16.40 Kuopion moottoritiellä menossa etelään päin, toiset renkaat näytti takapenkillä olevan. Päivärannan liittymän jälkeen ajelin mopolla ohi.

                          Comment


                          • Kivikko kurkisuontie v8 NGY-XXX kilvenalusella. Työmaa siellä veteraanikujan päässä niin tuli tuo huomattua. :)

                            Comment


                              Alkuperäinen kirjoittaja Myotonia Näytä viesti
                              Taisi olla jarkon S4 b6 ku ajelit itäväylältä kehä3 tuossa perjantaina ? Jos olit niin pahoittelut meidän ohituksesta :/
                              Jaa semmosta kaahailua, kele!
                              *tähän semmonen vanha mies nyrkkiä heristämään*
                              Olitte varmaan criminal cruisingeihin menossa?

                              Comment


                                Brain ajeli tänään sistekin risteyksesäs vastaan. Punasesta pakusta tervehdys.

                                Ja TTRS tuli joskus 10 aikaan taipalsaarentiellä vastaan. väriltään sinertävä.

                                Comment


                                  Alkuperäinen kirjoittaja Hege Näytä viesti
                                  Brain ajeli tänään sistekin risteyksesäs vastaan. Punasesta pakusta tervehdys.

                                  Ja TTRS tuli joskus 10 aikaan taipalsaarentiellä vastaan. väriltään sinertävä.
                                  Punanen jumpperi risteyksen toisella puolella? Tervehdys vaan.

                                  Comment


                                    niksu bongattu taas, melkeempä samassa kohtaa ku viimeks, nyt mää vilkutin jo valojakin!!!

                                    Comment


                                      Alkuperäinen kirjoittaja Brain
                                      Punanen jumpperi risteyksen toisella puolella? Tervehdys vaan.
                                      Kyllä vain. Firman logot ja kolme putkea katolla.

                                      Comment


                                      • Alkuperäinen kirjoittaja TTH-80 Näytä viesti
                                        niksu bongattu taas, melkeempä samassa kohtaa ku viimeks, nyt mää vilkutin jo valojakin!!!
                                        Joo ja mä mietin ratin takana, että mitäs v*ttua toikin vilkutteli, siinä Nesteen kohdalla tuli mieleen et olikohan se Teemu joka tuli vastaan :D

                                        Comment


                                          LOL sun ilme olikin just sen näkönen että "mitä v***ua!!" Mun vakkari työautolla olin liikkeellä!

                                          Comment


                                            Aamulla 4.30 pintaan Tapiolan abc:llä tumma S8 kilvenalusella. Sama auto tuli vastaan Pohjantiellä n.17.30. Kuka tunnustaa?
                                            Tunnustan minut vissiin bongannu työpäivän molemmin puolin.

                                            Comment


                                              Galle prisman risteyksessä 11.15

                                              Comment


                                                Tulikohan Tommi[FIN] 5-tiellä vastaan noin viiden aikoihin. Kutosen ratissa oli jos bongaus osui kohdilleen.

                                                Comment


                                                • Tänään iltapäivällä Lahdessa Oikokadun ja Saimaankadun risteyksessä musta S6, ratissa (muistaakseni vaalea) nainen joka ei tuntunut tietävän mitään tasa-arvoisen risteyksen väistämissäännöistä. Tyystin meinas tulla vasemmalta kylkeen, ite sai oikein kunnolla koukata keulan edestä kunnon mutkan että pääsi jatkamaan omaa matkaa...

                                                  Comment


                                                    Luulin ajelevani Jypen perässä 20.40 mutten olekaan aivan varma, matarojantieltä tulin takana aina 15.ta tietä kouvolan risteykseen saakka a4 b6 jatkoi matkaa ja itse käännyin kouvolaan päin. Anteeksi vaan jos tuntui että ahdistan mutta yritin kurkkia perässä onko kilvenalusia ja olin kyllä näkevinäni.

                                                    Comment


                                                      En se kyllä minä ollut. Mun kotteron peräpää näyttää jokseenkin tältä.

                                                      Comment


                                                        Alkuperäinen kirjoittaja Lipponen Näytä viesti
                                                        Tulikohan Tommi[FIN] 5-tiellä vastaan noin viiden aikoihin. Kutosen ratissa oli jos bongaus osui kohdilleen.
                                                        Kai se on tunnustettava ''joutuneensa'' malmikasan puikkoihin välillä :) Tosin laput silmillä tullu taas suhattua kun en huomannu..

                                                        Comment


                                                          En se kyllä minä ollut. Mun kotteron peräpää näyttää jokseenkin tältä.
                                                          No juu muistelinkin että puskuri oli muokattua mallia tossa sun pelissä.

                                                          Comment


                                                            RIS4 Vantaanlaaksossa erään yrityksen parkkipaikalla 5.9 puoliltapäivin.

                                                            Comment


                                                            • Tahkolla tuli vastaan aamulla klubilainen c5 farmarilla. Olin katsovinani että oliko jopa pulleat lokarit? Maskin alaosa oli ainakin teipattu.
                                                              Vastaan tulin sinisellä volvon kuorma-autollla.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X