Oliko sun auto tällä viikolla Pitäjänmäessä rengasliikeessä?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mannion Näytä viestiKeskussairaalan parkkihallissa musta Q5, jossa takana kilvenalunen.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja KuiKelo Näytä viestiOliko jonkun foorumilaisen A6 C5 "kokomoottorilla" eilen kaheksan maissa parkissa Salossa Annankadulla? Messevän näköinen peli!
Comment
-
petosen äss-marketin pihalla musta b6 sedani kilvenalusilla. tais olla parkkipaikan kiiltavin pirssi
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja korvenherra Näytä viestipetosen äss-marketin pihalla musta b6 sedani kilvenalusilla. tais olla parkkipaikan kiiltavin pirssi
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja sv Näytä viestiVarmaan mun exä jos oli caracteren korisarjalla. Nykyinen omistaja vähemmän pyörii täällä foorumilla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Myotonia Näytä viestiTaisi olla jarkon S4 b6 ku ajelit itäväylältä kehä3 tuossa perjantaina ? Jos olit niin pahoittelut meidän ohituksesta :/
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Bremeli Näytä viestiKukas lähti Lohjan sauvonrinteestä mustalla/harmaalla s2 avantilla pakoputki punaisena, klubilaisia? :) mä olin siinä viereisellä parkkipaikalla nostamassa työmaalla tavaraa katolle.
Onkohan se putki ruosteessa.. HMMM... :/
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jusaberg Näytä viestiS2 avant kilvenalusilla jossa oli kilvenaluset :)
Naapurini huutakoon hep.
Sielläkin tuli oltua :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jantune Näytä viestiHyvinkin todennäköisesti minä, vaikken muistakaan mihin olisin silloin ollut menossa. Moro vaan!
Onkohan se putki ruosteessa.. HMMM... :/
Comment
-
motarilla taas ohiteltiin hopean b5 avantin kaa peräkkäin. musta konepelti oli ja kilvenaluset, nais immeinen ratissa
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja skige Näytä viestiVarmaan emäntä ollu. Jos siis auto on harmaa ja madallettu, katsastusvanteet 16" alla.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja TTH-80 Näytä viestiniksu bongattu just äsken Paimion nurkilla, käännyit 110:ltä pois, odottelin vuoroani siinä risteyksessä!
Comment
Comment