Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Jap3 tuli kuopiossa vastaan liikennevaloissa etelän liittymän kohdilla. Sen jälkeen kyssin kohdilla perässä ajeli musta s6 c5. Ite olin punaisella 6-golffilla.

    Comment


      B5 avant RS:n puskurilla poistui Puistolasta Kehä III:lle itää kohti aiemmin tänään, jengitunnuksia oli ainakin kilvenalusen muodossa.
      Takana seurasin kaverin mustan 206 RC:n hanttarin paikalla.

      Eilen myös kuolasin kilvenalusella varustettua B6 Avanttia Rusan Shellin "takapihalla", nätit vanteet!

      Comment


      • Alkuperäinen kirjoittaja terroristiristo Näytä viesti
        B5 avant RS:n puskurilla poistui Puistolasta Kehä III:lle itää kohti aiemmin tänään, jengitunnuksia oli ainakin kilvenalusen muodossa.
        Takana seurasin kaverin mustan 206 RC:n hanttarin paikalla.

        Eilen myös kuolasin kilvenalusella varustettua B6 Avanttia Rusan Shellin "takapihalla", nätit vanteet!
        Jos oli hopeinen B6 niin hep!

        Comment


          Juu, unohtui mainita, hopeinenhan se :)

          Comment


          • Lauantaina oli musta pikku audi gip-xxx santaveräjän takametsissä

            Comment


            • Niin oli... :) Kanttiksia käytiin haeskelemassa.

              Comment


                Musta audi pongattu Iissä, kilvenaluset oli. Matelin siinä teidän edessä Mustalla A6:lla 16.8.2013 pohjoiseen päin mentäessä.

                Comment


                  Tänään liikku sarankulmassa harmaa B6 sedan s-line (tai S4) jossa alla oranssit vanteet ja orkkista matalemmaltakin näytti. Härskin näkönen yhdistelmä.

                  Comment


                    Tais Tomi olla golffilla äskettäin museotiellä?

                    Comment


                    • Lappeenrannan myllymäessä siistissä kunnossa oleva musta competition, ehkä vielä kilvenalusillakin. Olit lähdössä just, kun käännyin parkkipaikalle.

                      Comment


                      • Alkuperäinen kirjoittaja TomVi Näytä viesti
                        Tänään liikku sarankulmassa harmaa B6 sedan s-line (tai S4) jossa alla oranssit vanteet ja orkkista matalemmaltakin näytti. Härskin näkönen yhdistelmä.
                        Terve vaan! Minun autonihan tuo oli eli 1.8tq:) Hieman se on vakiota matalampi, tällä hetkellä alla -40mm setti.

                        Comment


                          Kenenkäs hopeinen B5 sedani takasivulasin clubitarralla oli tänään ~12:30 Tampereen linja-autoaseman valoissa ja suuntasi Ratinaa kohti? Itse olin toisella kaistalla autonverran taaempana.

                          Comment


                            Prunssi joo tuli käytyä siellä tänään.

                            Comment


                            • Joensuussa ajelin Hukanhaudalta keskustaan harmaan B6 1.9tdi Avantin perässä, jossa klubitarra takaikkunassa.

                              Comment


                                nikide
                                Lainaus:
                                Alkuperäinen kirjoittaja TomVi
                                Tänään liikku sarankulmassa harmaa B6 sedan s-line (tai S4) jossa alla oranssit vanteet ja orkkista matalemmaltakin näytti. Härskin näkönen yhdistelmä.
                                Terve vaan! Minun autonihan tuo oli eli 1.8tq:) Hieman se on vakiota matalampi, tällä hetkellä alla -40mm setti.
                                Komeelta se silti näytti, kun siitä JetTeknon hallista kattelin.

                                Comment


                                  Musta alusella varustettu B7 Avant aamukasin ruuhkassa. Mäkelänkadulla jonottelit ja nähtävästi kääntymässä Koskelantielle. Laukkasin orjavankkureilla ohi, terve vaan!

                                  Comment


                                    Sen verran harvoin kilvenalusia näkyy, että pakko kysellä kuka mahto olla.
                                    Eli 9 aikoihin tänään Laihialta Vaasan ABC kohdalle ajelin hopeisen B6 avantin perässä, jossa tarra "Torsen inside", mustalla vanhemmalla A6 audilla.

                                    Comment


                                      Alkuperäinen kirjoittaja Sound Näytä viesti
                                      Musta alusella varustettu B7 Avant aamukasin ruuhkassa. Mäkelänkadulla jonottelit ja nähtävästi kääntymässä Koskelantielle. Laukkasin orjavankkureilla ohi, terve vaan!
                                      Lie ollut sama jonka ohi ajoin itse tänään aamulla Kehä I GP:ssä (aka. työmatkaluokka) Vihdintien ja Hämeenlinnanväylän välisellä suoralla. Suunta oli itään. Erityistuntomerkkinä päivävalojen ledit ja kuljettajan keltainen puhelin. :)

                                      Comment


                                      • rs4 pirtsakoilla vanteilla loju tuossa koskilinjojen nurkilla.

                                        Comment


                                        • Alkuperäinen kirjoittaja turbokiisseli Näytä viesti
                                          Joensuussa ajelin Hukanhaudalta keskustaan harmaan B6 1.9tdi Avantin perässä, jossa klubitarra takaikkunassa.
                                          Hep!
                                          Taisin olla treenaamaan menossa. Ainakin malli menee yksiin. Siinä kuuden tienoilla varmaan?

                                          Comment


                                          • Alkuperäinen kirjoittaja Antruu Näytä viesti
                                            Hep!
                                            Taisin olla treenaamaan menossa. Ainakin malli menee yksiin. Siinä kuuden tienoilla varmaan?
                                            Sitä luokkaa. Itse olin samoilla asioilla liikkeellä. Käännyin Makuunin kulmalta Energylle kun sinä taisit jatkaa BB:lle?

                                            Comment


                                            • Kääntyikö Jrmlls Pohjantieltä Tapiolan keskustan suunnasta Kalevalantielle n.16.45? Itse istuskelin valoissa hopean b5:n ratissa menossa siihen suuntaan, josta tulit.

                                              Comment


                                              • Musta RS5 ABC nihtisillan parkissa nyt. ILE-xxx joku täältä?

                                                Comment


                                                • b8 avant kilvellä (FPJ-xxx) Lappeenrannassa maasotakoulun valoissa hetki sitten.

                                                  Comment


                                                  • Alkuperäinen kirjoittaja KimmoH Näytä viesti
                                                    b8 avant kilvellä (FPJ-xxx) Lappeenrannassa maasotakoulun valoissa hetki sitten.
                                                    Meikäläisen ajoneuvo, mutta rouva oli ratissa.

                                                    Comment


                                                    • Kukas oli tänään iltapäivällä Järvenpäässä heittelemässä frisbee golffia hopeisella A4 B5 pre-faceliftillä kera mustien BBS:ien ja jengitunnuksilla varustettujen kilpien? Siinä 3-vuotiaan, ehkä tulevan Audistin kanssa pällisteltiin autoa jos ihmettelit mikä kaljupää ja pikku riiviö siinä Audisi lähistöllä hiippaili.

                                                      Comment


                                                        Alkuperäinen kirjoittaja jaarli81 Näytä viesti
                                                        Kukas oli tänään iltapäivällä Järvenpäässä heittelemässä frisbee golffia hopeisella A4 B5 pre-faceliftillä kera mustien BBS:ien ja jengitunnuksilla varustettujen kilpien? Siinä 3-vuotiaan, ehkä tulevan Audistin kanssa pällisteltiin autoa jos ihmettelit mikä kaljupää ja pikku riiviö siinä Audisi lähistöllä hiippaili.
                                                        Juu se olin minä ja en kyllä ainakaan huomannu/tajunnu että kukaan ois pällistellistellyt siinä sillon ku auto oli omassa näköpiirissä. :)

                                                        Comment


                                                        • Alkuperäinen kirjoittaja skige Näytä viesti
                                                          Ohratiellä(vantaa) aamulla tienvarressa päiväkodin vieressä seisoo klubikilvillä varustettu A4. Itsellä on auto aina päivän parkissa 10-kiskan vieressä. Tehdään sitä kerrostaloa(uutta) siinä.
                                                          No jumalauta. Itse ilmoittaudun kyseisen laitoksen omistajaksi! Asun siinä huputetussa kerrostalossa. Onko teidän työmaan jätkien audeja siinä kymppikiskan kulmilla aina parkissa. Komean näkönen harmaa A3 ja jonkin sortin avant näytti kanssa heinäkuun ajan olevan siinä. Monesti aamuröökillä ollessa tullu pällisteltyä kyseisiä ajoneuvoja. Kumpi sinun?

                                                          Comment


                                                          • Onkohan kompura- ajellut muutaman kerran vastaan Oulunsalontiellä vinkeän punasella B8:lla, jossa mustat "somisteet"?

                                                            Tänään n. klo 11 jälkeen Oulunsalossa Automaatiotie 1:n pihassa valkoinen 80 CC quattro valkoisilla OZ:in vanteilla. Sisällä kaaret ja muutenkin ilmeisesti "kevennetty". Liekö syömässä kävit?
                                                            Komean näköinen kampe.
                                                            Viimeksi muokannut mstr; 21.8.2013, 10:58.

                                                            Comment


                                                            • Alkuperäinen kirjoittaja turbokiisseli Näytä viesti
                                                              Sitä luokkaa. Itse olin samoilla asioilla liikkeellä. Käännyin Makuunin kulmalta Energylle kun sinä taisit jatkaa BB:lle?
                                                              Jatkoin itse asiassa urheilutalolle. Tatamilla treenaan.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X