Alkuperäinen kirjoittaja Novatron
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja sv Näytä viestiJoo tuli kurvailtua. Huomasin B5ses kun jengitunnukset taitaa löyty edestä,takaa ja sivultakin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Harjula Näytä viestiKukas tuli eilen sunnuntaina alkuillasta ysitiellä kokomustalla B6 Avantilla vastaan, Kuopiota kohti? Kilvenaluset näytti olevan. Itse ajelin Jyväskylään päin vastaavalla punaisella.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja PH79 Näytä viestiPuoli seitsemän aikaan keskustassa sininen berttakutonen ässä, kilvenalunen näkyi olevan.Viimeksi muokannut Niksu-; 12.8.2013, 19:38.
Comment
-
Vihdintiellä ennen haagan karusellia pohjoisesta päin musta b6 sedan klubitunnus pikkuikkunassa, sä jatkoit munkkaan mä stadiin päin.
Ja toinen just äsken 21:15 laajasalon tiellä sininen b6 s-line sedan. Clubialunen takana. Bongattu keskikorokkeelta - ruma mies + iso valkoinen koira.Viimeksi muokannut ee-2; 12.8.2013, 21:18.
Comment
-
Tänään konalan motonetissä tummanvihreä C5? avant alusilla, ja myöhemmin leppävaarassa kirkkaanvihreä B5 avant myöskin alusilla. Taisi olla jälkimmäisessä kylläkin emäntä kuskina.
Tuo B5 on mun ex-auto, nykyinen omistaja ei täällä paljoa liiku vaikka jäsen onkin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja tapsa08 Näytä viestiMinähän se olin. Melko useasti bongannu sut, ei oo vaan hoksannu lapasta nostaa. Hieno b8 sulla :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Lipponen Näytä viestiPari tao taota tuli vastaan mikkelissä tänään. Toinen ajeli Anttolantietä kylälle päin joskus neljän jälkeen ja toinen kuuden ja seiskan välillä Graanin liittymässä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja pulla Näytä viestiEilen vai toissapäivänä Naistenklinikan ohi ajoi 4F Allroad, oli kilvenalusta. Rekkaria en muista, mutta vaikutti tutulta, joku asiakas?
Tullipuomin Shelliä kohti meni, kuski näpräsi varmaankin auton omaa puhelinta, koska oman koskettelu ajossa on kielletty ;)
Joo auton puhelinta näpräsin varmasti :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja //MTTHIISI80 bongattu eilen ulkoiluttamassa sinistä dtm:ää hyväntuulentie alkupäässä (kyminlinna). Morjesta vaan. Väri on kyllä hieno ja sopii paremminku hyvin b7 koppaan!
Kurvailin vastaan tolla harmaalla 4f:llä. Kello tais huidella siinä 21:30 nurkilla.
Comment
-
Tumman sininen/musta, a4 b5 facelift tuli miun perään carlssonin liikenne ympyrässä Joensuussa n. 14:40 ja tuli hetken perässä Nurmeksentietä ennen kun käännyin pois.
Kukas clubilainen sattui tänään samaan aikaan Venäjän tulliin minun kanssa? Vaihdettiin pari sanaa siinä mutta ei kerenny esittelemään itseään. Tummalla bertta5 sedanilla oli liikenteessä.
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jupe Näytä viestiVoipi olla, että olin minä joka ajoin siitä ohitse. Tulee ajettua tuosta ohi duuniin melkein joka päivä.
Joo auton puhelinta näpräsin varmasti :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja RHead Näytä viestiOliko sv:n a5 joensuussa tänään?
Comment
Comment