Kuka oli se klubiveli tumman sinisellä b6 ässällä kenen kanssa vaihdettiin muutama sana liikennevaloissa päävartion kohdalla juuri ennen s-mutkia pohjoisrantaan?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Hoaaaah.. :( Oma Audi lepäilee keula purettuna pihalla, Fiiatilla joutunu kulkeen työmatkat. Sanottakoon vielä, et fiiatin avaimet on eri avainnipussa taskussa, ei niitä sovi sekottaa Audin avaimiin.. Pitäs oikeestaan olla eri taskussa... Itseasias pitäis olla jonkun toisen taskussa... Mut niin..
Ogelissa töissäollessa polttelin portailla tupakkia. Ensin pihalle kaartaa aaika tuore sininen S5.. Niinkun se olis parantanu tätä audikuumeflunssayskää, joka tulee jo kahessa päivässä, niin melkein heti perään tulee B8 S4 vielä mustana farkkuna.. aijaijaij... Joku täältä? Kiitos vaan päivän pilaamisesta, ei mua yhtään häiritse ettei omalla rinkulalla voi kruisailla. :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja seepra Näytä viestiMoro moro Loissu, en ehtinyt siinä kiireessä huomata, oliko sulla jengitunnuksia?
Comment
-
Racing green on väri
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja eke87 Näytä viestiBremeli, minä se olin, ja autohan on tumman sininen.:)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja 8866 Näytä viestiKenenkäs punainen s-line "pikkukakkonen" meni kehä3 länteen klo: 16 maissa? Kilvenaluset oli.
Mustan ja harmaan C5:sen bongasin alusilla myös Kehä3:lta eilen.
Musta A7 bongattuna eräältä Kouvolan parkkikselta maanantaina myös kilvenalusilla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Sound Näytä viestiTeppo puoli viiden aikaan Mäkelänkadulla? Hopea läskiloksu jengitunnuksin.
Comment
-
Eilen oli ennen neljää Espoossa Lippulaivan pesuhallin puolella mintunvihreä B5 Avantti jossa oli kilvenalunen takana ja joku istui kuskin paikalla. kurvasin vastapuolelle parkkii B5 sedanilla. Samalla oli myös joku kuivailemassa keltaista B5 Ässää hallin nurkassa, luukku oli auki eikä saanu selvää olisko sielläkin ollut kilvenalunen. Siistejä farkkuja oli molemmat. Tuo vihreä tuli joskus taannoin vastaankin kauklahden väylällä...
Comment
Comment