A6tonen bongattu passatilla salon keskustasta, huvittavan näköinen volkkari audiclubin alusilla :D
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja tuomos Näytä viestiJonkun klubilaisen musta a4 b7 avant Laakkosella maalaamon puolella. Kuka tunnustaa?
Emäntä kehu kyseistä autoa ;)
Comment
-
Ajelinko kerholaisen perässä eilen töihin Limingantulliin moottoritieltä rannan kautta?
Tummanharmaa A4 farmari isoilla vanteilla ja vähän tummenetuilla takavaloilla. Peräkärry oli perässä.
Passaa mun tuntomerkkeihin, silloin taisi olla kyydissä jätesäkkejä ja verkko päällä? Ei kerholainen, mutta foorumia tulee seurattua.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja -Teemu Näytä viestiMinähän se ajelin siellä! Yritin nostella lapastaki mutten tiiä näkkyykö tämmösellä kelillä paljoa sisälle... Nätin olonen b8 sullaki!
Comment
-
Musta S8 meni juuri ohi, Hämeenlinnan väylällä ennen Keimolaa.
Skb-xxx, firman Transitilla kärryn kans ite liikuin.
EDIT: klubin kilvenalusella oli varustettu ja hyvillä rähinöillä :) Tulin rinnalla jonkun matkaa, kun joku 900 Saab töpeksi edessäsi :DViimeksi muokannut terroristiristo; 3.8.2013, 16:38.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tum3 Näytä viestiKukas ajeli tänään vanhemmalla tummalla A8:lla noin klo. 18 aikoihin vastaan Joensuun keskustassa ja moikkaili?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Timoteus Näytä viestiHep! pari kertaa taisit vastaan tulla tuossa keskustassa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tum3 Näytä viestiJuu. Yritin katella clubin tunnuksia mut ei näkyny :)
Comment
-
Vieras
-
Alkuperäinen kirjoittaja Cube Näytä viestiPassaa mun tuntomerkkeihin, silloin taisi olla kyydissä jätesäkkejä ja verkko päällä? Ei kerholainen, mutta foorumia tulee seurattua.
Ihan tyylikäs B6:n sulla.
Päivä tai pari myöhemmin ajeltiin toisessa järjestyksessä peräkkäin. Tulit rampista edelle ja menin ohi.
Parempi puoliskosi on ilmeisesti samassa työpaikassa kuin minäkin.
Comment
-
Vieras
Oliko Jere Kauppatorin kauppahallin parkkiksella eilen illalla?
Jenkkien välissä kävellessä olin näkevinäni vitosen parkissa?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja pulla Näytä viestiOliko Jere Kauppatorin kauppahallin parkkiksella eilen illalla?
Jenkkien välissä kävellessä olin näkevinäni vitosen parkissa?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Olspa Näytä viestiOliko joku täältä tänään Karhulassa klo: 18:38? Tuntomerkit sininen DTM-edition b7 sedan.
Comment
-
Eilen helsingin keskustassa musta b6 kultasilla vanteilla. Vihdintiellä hopea cabi. Tänään tikkurilan shellin valoissa musta b7 farkku mustalla maskilla pari tuntia sitte. Hienoja pelejä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja terroristiristo Näytä viestiMusta S8 meni juuri ohi, Hämeenlinnan väylällä ennen Keimolaa.
Skb-xxx, firman Transitilla kärryn kans ite liikuin.
EDIT: klubin kilvenalusella oli varustettu ja hyvillä rähinöillä :) Tulin rinnalla jonkun matkaa, kun joku 900 Saab töpeksi edessäsi :D
Nykyinen omistaja ei taida kovin aktiivinen clubinmies olla.
Comment
Comment