Kenen imola s4 b5 sedan on Satakunnan (pirkkalan) lennoston pääportin ulkopuolisella parkkiksella?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Hartsi Näytä viestiVarmaankin olen tullut:)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tum3 Näytä viestiTänään iltapäivällä klo. 16 jälkeen shellin pihasta bongattu valkoinen S4 B8 avant sekä Japi lyhyemmässä hiustyylissä pyöränsä kanssa :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Japi Näytä viestiAi, enpäs huomannut sinua mutta S4:n huomasin. Mutta bongasin teikäläisen aikaisemmin jossain keskustassa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja LauriJT Näytä viestiValkea B7 avantti eilen lentokentäntiellä viide aikoihin ajeli vastaan, hitaalla reagoinnilla lapasta nostin takaisin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jugurttiTampereen Hämeenpuistossa lötkötteli eilen illalla harmaa B6 avant täysin kiillotetuilla oz futuroilla ja suht hyvin dekissä. Kuka olet, mistä tulet? Oli kivannäkönen avantti :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja zanibbaOlitko harjula kenties sillä punaisella bertta kutosella? Hyvin hyppäs silmille sekin massasta, mitä nyt kerkesin takapenkiltä kuikuilemaan..
Comment
-
Kukas se oli, kun tänään Lempäälässä vanhalla turkutiellä kääntyi Liidelin kohdalla ympyrästä keskustaan päin siinä klo 13 jälkeen? Ajokkina oli musta farmarimallinen konsonanttikakkonen.. ;D Itse olin menossa Tampereen suuntaan valkosella mersun kuormurilla, jossa nukkuva nalle kyljessä.. =D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Olspa Näytä viestiHyvin huomaa "vähän" isomman auton liikenteessä Microjen ja Corollojen seassa..
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja -Teemu Näytä viestiKukas ajeli tännään klo 12-13 välillä mustalla b6 sedanilla oulun vasaraperällä vastaan? sieltä nousi lapanen mut ite hoksasin turhan myöhään!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Olspa Näytä viestiMusta sedan, etuovissa quattro tekstit ja takana kilven aluset..
Comment
Comment