Tänään kyllä näin tossa vartin vaille 2 päivällä. Ajelitkos torstaina pusulassa päinkin? Jos ajelit niin bongasin kyllä sillonkin.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja jünther Näytä viestiKarkkilassa vihreä cabriolet ruskeilla nahkajakaroilla. Onkos killerillä tuonne päin ollut asiaa?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja telpa Näytä viestiViikonloppuna tuli imola gelb b5 ässä bongattua Kalajoen juhannuksessa. Pari sanaakin tuli vaihdettua omistajan löydyttyä. :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja NiGeRi Näytä viestiBones taisi tänään ajella keuruulla? Itse firman portterilla tulin vastaa. Aika hyvässä korkeudessa tuo Audi!
Onko minkälainen alustasarja alla?
Olishan siinä varaa pudottaa vielä reilusti.
Eibach:in madallussarja siinä on ne on mukavia ajaa.
Comment
-
Siis onko J.Phoenixin Cabrio kaktuksen vihreä, ruskeilla nahkapenkeillä?
Comment
-
Mahtaakohan olla Sound:in ässä harmaa ja avant mallinen? Vai oliko joku muu sellaisella tänään Oulussa liikenteessä? Kilvenaluset oli ainakin. Tulin vastaan kaverin mantan kyydissä.
Itse bongasin Audi lippiksen Kittilässä Veres-festarilla lauantaina.
Comment
-
Inkoosta saakka veres rockissa? Oli niin väsyny että ei jaksanu ku ratin takaa katsoa kylän raittia.
Comment
-
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja viinikka Näytä viestiImola gelb b5 ässä tuli vastaan Pirkkalan Motonetin kohdalla vähän yhden jälkeen! Itse olin liikkeellä tuolla vaimon punaisella Fiaskolla.
Lähtenyt töistä maleksimasta himaan maleksimaan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viestiTumppim:n ässän perässä ajoin Tokmannin kohdalla joskus puolenpäivän jälkeen.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mik4-- Näytä viestiOsalon shellillä puoli kuuden aikaan matalahko punainen b8.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja kompura- Näytä viestiMinäpäs taisin olla. Häyty käydä tankilla. Et taissu ite olla ässällä liikkeellä??
Joo en ollu ässällä. Olin sillä järkyttävällä mesellä.
Comment
-
Se on ollu vvuori.
Lähtenyt töistä maleksimasta himaan maleksimaan.
Comment
Comment