Turunväylän Munkkiniemen päässä valoissa hopea A3 kilvenalusella puol viiden jälkeen iltapäivällä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja tony Näytä viestiTurunväylän Munkkiniemen päässä valoissa hopea A3 kilvenalusella puol viiden jälkeen iltapäivällä.
Comment
-
Kelläs on juuri nyt hopeinen farkku C4 Savonian Opistotie 2 rakennuksen takana mun B5:n vieressä?
Kilvenalunen ainakin takana näkyy olevan.
Edit: Haapaniemessä myös just bongattu musta B6 sedani tupakkamies ratissa. S-line puskin ainakin edessä.Viimeksi muokannut juuhok; 5.6.2013, 14:14.
Comment
-
"Tunnen" tuon punasen b6 avant, 1,8tq omistajan ja jos en pahasti muista väärin niin 300kaakkia konepellin alla. Eikös nikkilä ole jossain suomenojan lähellä? Itse näin samaisen auton nimittäin tänään myös kun olin ajamassa omaani audicenterille.
Olikos forumilaisia kaveri joka ajoi aina pasilasta rokkimäkkärille asti punaisella b6 sedanilla? Itse olin liikkeellä hopeisella johtotähdellä.
vastaan itselleni kysymykseen onko nikkilä lähellä suomenojaa. Aivan erisuunnassa 40 km päässä... Ja samalla voin melkeen väittää että puhun eri autostakin samalla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Juha| Näytä viestiRÄP-5 bongattu ajelemassa iltapäiväruuhkassa kehä 1:stä itään leppävaaran jälkeen. :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mannion Näytä viestiJentsin B6 bongattu iltapäivällä Seppälässä liikennevaloissa.
Aamulla tuli B5 RS4 vastaan Keskussairaalan nurkissa, oli tämä brittituontiyksilö. (En nyt muista nimimerkkiä tähän hätään) :)
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja mstr Näytä viestiEilen (keskiviikkona) ajelin any1:n savupilvessä Maikkulasta Heikkilänkankaan risteykseen puoli viiden aikoihin. Ja tänä aamuna LauriJT tais tulla vastaan tänä aamuna puoli kasin jälkeen Oulunsalosta Kaakkuriin päin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja welloo Näytä viestiTeroPee vissiin kurviaili iltapäivällä ässällä Kehä I:llä, Perkkaan liittymän kohdilla itään päin menossa?? Sen verran ehdin taustapeiliin vilkaista ja hieman Viton jarruvaloja väläyteltyä poistuessani kehältä Perkkaan liittymästä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja any1 Näytä viestiJoo just oltiin saatu auto takas ajoon ni vähä vanhat öljyt kärys vielä putkessa mitä sinne oli turbon kautta holvannu =) Mutta eihän se ollu pilvi eikä mikää ku oisit nähäny sen sillo ku oli särki :D
Comment
Comment