Oli harmaa/hopee S8 lahden motarilla pohjoiseen päin menossa jossain lahden jälkeen. Rekkarissa oli ässiä hirveesti. Etusatuloissa oli audin logo tai S-merkit. Jotenkin nyt muisti pätkii.. Komee peli oli, olin ovelasti firman opelissa mut kuikuilin minkä pystyin.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Tuossa hetki sitten (vähän kl 7.30 jälkeen) Hermannin rantatieltä nousi Itäväylälle valkoinen B7 avant klubikilvet takana. Ajelin hetken takana tuolla mustalla B5:lla, kunnes menin ohi. Nousit loppujen lopuksi myöskin herttoniemen rampista ylös, mutta matkasit laajasalon suuntaan, kun taas minä käännyin teollisuusalueelle :)
Comment
-
Tuossa hetki sitten (vähän kl 7.30 jälkeen) Hermannin rantatieltä nousi Itäväylälle valkoinen B7 avant klubikilvet takana. Ajelin hetken takana tuolla mustalla B5:lla, kunnes menin ohi. Nousit loppujen lopuksi myöskin herttoniemen rampista ylös, mutta matkasit laajasalon suuntaan, kun taas minä käännyin teollisuusalueelle :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TomVi Näytä viestiTumma S4 b5 avant partolan liikennevaloissa mun perässä n. klo 17 aikaan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Sabotaasi Näytä viestiKukas hopeisella S3:lla lahdessa ajelee klubikilvillä? Olit kääntymässä veskunmäestä aleksille tuokio sitten. Itse ajelin veskua satamaan päin... Terve moro.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Antigi Näytä viestiAnaX v8:lla bongattu melkein joka aamuna ennen kello 8 hautausmaan kohdalla (kerkeää töissäkin kyyläämään).
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Pitkänen Näytä viestiKriminaali. Eihän Aleksille saa ajaa enää.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja b7567 Näytä viestiJyväskylän bilteman valoissa oli punanen B6 Avant nais-immeinen ratissa tuossa illan kähmässä. Ihan ku ois ollu klubin alunen ainakin edessä. Ite oli pyörällä oottelemassa vuoroani nokka kohti Palokkaa.
Comment
Comment