Alkuperäinen kirjoittaja Harjula
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja KuppisOlikos se sitten Harjula, kuka ajeli kolmostiellä siinä silta remontin kohdalla hesaan päin? Kello oli jotain 13 nurkilla.
Oli harmaa A4 Avant clubi alusin. Ajattelin vaan, kerta olet ko tietä ajanut ja profiilin laite osuis omiin tuntomerkkeihin. Olin sillä tummalla C-Vectra farkulla toisella kaistalla, en kehdannu alkaa huitomaan :P
Comment
-
Ja nyt kun huomautit, että sulla on B6, niin se minkä itse näin, oli B7. Googlen kuvahaku antoi molemmat kuvat, joten luulin, että ois ollu oikea koppakin.
Eli hopea/harmaa B7 A4, täysin originelli kunnossa tänään kolmostiellä, otit sen päättyvän kaistankin siinä varmuuden vuoksi, ajovalojakaan ei ollut eksynyt päälle ;)
Comment
-
Vajaa tunti sitten Lapinlahdella ohituskaistan jälkeen Kuopion suuntaan ajoi vastaan musta facelift 8L A3.
Kilvenalusta edessä. Aamupäivästä puoli kympin nurkilla Juice|| bongattu taas Siilinjärvellä motarilla.
Ei voi oikein vanteita olla erottamatta.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viestiTais welloo ajella kohti helsinkiä kolmostiellä tänään? Kello oli jonkun verran yli 15, paikka oli nurmijärven ja klaukkalan ramppien välissä. Ajeltiin vaimon pooppelilla kotiin sairaalalta, puskuri paljasti auton ;) Jos siis vaan osui, jos ei, niin sulla on sitten kaima tuolla liikenteessä :)
Comment
-
Rovaniemellä näkyi lauantai iltana musta b7 s4 avant ja olikohan tänään vai eilen sininen b7 sedan s4. Foorumilaisia?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Merza Näytä viestiOlikohan Killeri tänään Haagassa? Joku siellä Cabriolla paineli...
Ensi kerralla sitten nostan lapasen :) !
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja tony Näytä viestiN. 14.20 teollisuuskadulla pasilan päässä imola gelb b5 s4 avant. Joku täältä?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Micce84Tänään klo.13 Lahti-Forssa -tiellä Hausjärven risteyksen kohdalla musta B6 (vai oisko peräti ollu C5?) tuli vastaan jonka edellä ajo 2 prätkää ja takana yks, itse tulin vastaan profiilin 2-pyöräsellä, emäntä tarakalla. Keulilla vilahti kilvenalunen, mopoille morottelin, mutta sulle en kun huomasin vasta kohdilla joten moro vaan! :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Joksa_ Näytä viestilxy- alkuinen pyörähti lappeenrannan sataman parkkipaikall? Itse lähdin toisella konsernin kulkupelillä juuri samaan aikaan parkista.
Comment
-
TeemuOlikos se sitten Harjula, kuka ajeli kolmostiellä siinä silta remontin kohdalla hesaan päin? Kello oli jotain 13 nurkilla.
Oli harmaa A4 Avant clubi alusin. Ajattelin vaan, kerta olet ko tietä ajanut ja profiilin laite osuis omiin tuntomerkkeihin. Olin sillä tummalla C-Vectra farkulla toisella kaistalla, en kehdannu alkaa huitomaan :PEli hopea/harmaa B7 A4, täysin originelli kunnossa tänään kolmostiellä, otit sen päättyvän kaistankin siinä varmuuden vuoksi, ajovalojakaan ei ollut eksynyt päälle ;)Viimeksi muokannut skige; 29.5.2013, 17:37.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja skige Näytä viestiTeemu
Solin mä! Valot vilkuttelee miten sattuu edessä. Kait mulla oli takana valot kuitenki? Eihän sitä aina voi tietää mitä kaistaa ajaa... :D
Ja onhan se vähän hölmösti merkattu työmaa. Ja et todellakaan ole ensimmäinen, joka siinä ottaa "väärän" kaistan :)
Tänään tuli 25:sella, rajamäeltä päin, öh, nogaro blue Urs4, tassut tuli kaarista jonkun matkaa ulos. Joku täältä? Kello oli iltapäivän puolella reippaasti.
Comment
Comment