Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Alkuperäinen kirjoittaja Harjula Näytä viesti
    RistoEe tuli tänään vastaan kolmostiellä vähän Keimolan Nesteeltä etelään päin. Ite ajelin Tamperetta kohti, nostin lapasta.
    Juu, tuli kyllä ajeltua kotiin päin siitä, mutta mitään en huomannu, kun oli sen verran poikki viikonlopun jäljiltä.

    Comment


      Päivällä Ykköstiellä Turun suuntaan jossain Veikkolan kieppeillä menin ohi C4 S6 Avantista. En nähnyt clubitunnuksia muttei se silti tarkoita etteikö olisi ollut foorumilaisbongaus. Olin maastoutuneena mustaan italiaanoon.

      Comment


      • Liekkö tuo Jap3n fb:ssä linkittämän kuvan S2 avantti ollut Kelloniemen salella la iltapäivästä?

        Comment


          Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis
          Olikos se sitten Harjula, kuka ajeli kolmostiellä siinä silta remontin kohdalla hesaan päin? Kello oli jotain 13 nurkilla.
          Oli harmaa A4 Avant clubi alusin. Ajattelin vaan, kerta olet ko tietä ajanut ja profiilin laite osuis omiin tuntomerkkeihin. Olin sillä tummalla C-Vectra farkulla toisella kaistalla, en kehdannu alkaa huitomaan :P
          En ole kyllä ollut minä, ajelin tänään vain pohjoisen suuntaan. Eikä värikään osunut, oma B6 on punainen.

          Comment


            Ja nyt kun huomautit, että sulla on B6, niin se minkä itse näin, oli B7. Googlen kuvahaku antoi molemmat kuvat, joten luulin, että ois ollu oikea koppakin.

            Eli hopea/harmaa B7 A4, täysin originelli kunnossa tänään kolmostiellä, otit sen päättyvän kaistankin siinä varmuuden vuoksi, ajovalojakaan ei ollut eksynyt päälle ;)

            Comment


              Eilen illalla klo. 22 tienoilla Hirvaskankaan ABC:llä komeasti kiiltelevän tumman A8 D2:n.
              Nyökkäilin hyväksyvästi kuljettajalle hänen saapuessaan autolleen. - Ja taisihan hänkin morjestaa minulle, kun siinä vieressä tankkasin omaa D2:sta. :)

              Comment


                Tänä aamuna Vammalan varikolle Patria/Komas suuntaan kääntyi edestä hopeinen typ89 sedan. Kilvenalunen takana.

                Comment


                  Tulikohan VilleK eilen puolen päivän aikaan möhköfantilla vastaa Korpilahti Jyväskylä välillä?

                  Comment


                    Vajaa tunti sitten Lapinlahdella ohituskaistan jälkeen Kuopion suuntaan ajoi vastaan musta facelift 8L A3.
                    Kilvenalusta edessä. Aamupäivästä puoli kympin nurkilla Juice|| bongattu taas Siilinjärvellä motarilla.
                    Ei voi oikein vanteita olla erottamatta.

                    Comment


                    • Valkoinen TTRS ajoi äsken vastaan. Varsin komea laite!

                      Comment


                      • Joku ajeli oranssit vanteet omaavalla harmaalla TT:llä tänään klo 14:n tietämillä Lahdessa Kärpäseen päin mäkeä ylös. Ei havaintoa kilvenalusista tai kerhotarroista...

                        Comment


                          Olikohan Killeri tänään Haagassa? Joku siellä Cabriolla paineli...

                          Comment


                          • Kukas oli hetki sitten mun vieressä parkissa Niittytorin ylätasolla?

                            Comment


                              Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viesti
                              Tais welloo ajella kohti helsinkiä kolmostiellä tänään? Kello oli jonkun verran yli 15, paikka oli nurmijärven ja klaukkalan ramppien välissä. Ajeltiin vaimon pooppelilla kotiin sairaalalta, puskuri paljasti auton ;) Jos siis vaan osui, jos ei, niin sulla on sitten kaima tuolla liikenteessä :)
                              Kappas, on jotenkin jäänyt huomaamatta. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, osui ja upposi siis kyseinen bongaus!

                              Comment


                              • Rovaniemellä näkyi lauantai iltana musta b7 s4 avant ja olikohan tänään vai eilen sininen b7 sedan s4. Foorumilaisia?

                                Comment


                                  Alkuperäinen kirjoittaja Merza Näytä viesti
                                  Olikohan Killeri tänään Haagassa? Joku siellä Cabriolla paineli...
                                  Kyllä, olitko itse B7:lla?
                                  Ensi kerralla sitten nostan lapasen :) !

                                  Comment


                                    Olin... mutta menit niin kovaa etten saanut kiinni!

                                    Comment


                                    • Mahtoikohan HML:ssä Tiiriön pohjoispuolella motarilla vastaantullut hopeanvärinen Cabrio pitää sisällään klubilaisen? Nätti kulkine, ei tosiaan helpota Cabikuumetta... Itse ajoin Tre:en suuntaan mustalla B7:lla. Tämä siis aamulla aika tasan klo.7.

                                      Comment


                                      • N. 14.20 teollisuuskadulla pasilan päässä imola gelb b5 s4 avant. Joku täältä?

                                        Comment


                                          lxy- alkuinen pyörähti lappeenrannan sataman parkkipaikall? Itse lähdin toisella konsernin kulkupelillä juuri samaan aikaan parkista.
                                          Viimeksi muokannut Joksa_; 28.5.2013, 19:02.

                                          Comment


                                            Alkuperäinen kirjoittaja tony Näytä viesti
                                            N. 14.20 teollisuuskadulla pasilan päässä imola gelb b5 s4 avant. Joku täältä?
                                            Aika varmasti meikäläinen, jos oli tummaa vannetta. :)

                                            Comment


                                            • Enpä ehtinyt nähdä sen tarkemmin kuin keltainen ässä. Enkä viittiny yrittää nostaa lapastakaan kun olin työautolla liikkeellä :D

                                              Comment


                                                Alkuperäinen kirjoittaja Micce84
                                                Tänään klo.13 Lahti-Forssa -tiellä Hausjärven risteyksen kohdalla musta B6 (vai oisko peräti ollu C5?) tuli vastaan jonka edellä ajo 2 prätkää ja takana yks, itse tulin vastaan profiilin 2-pyöräsellä, emäntä tarakalla. Keulilla vilahti kilvenalunen, mopoille morottelin, mutta sulle en kun huomasin vasta kohdilla joten moro vaan! :)
                                                Aika lailla sopis kuvaus tänne. C5 avantti ja rouva ratissa. Varmuuden vuoksi. Palailtiin 100-vuotisjuhlista ja minä en ihan noin aikaisin uskaltanut vielä ajella. Varsinkaan kun yhden korjaussarjan tuossa vaiheessa olin tainnut jo nauttia. Jälkimoro sitten vain!

                                                Comment


                                                  Alkuperäinen kirjoittaja Joksa_ Näytä viesti
                                                  lxy- alkuinen pyörähti lappeenrannan sataman parkkipaikall? Itse lähdin toisella konsernin kulkupelillä juuri samaan aikaan parkista.
                                                  Hep, tuli käytyä eilen siellä pyörähtämässä. Täytyy seuraavalla kerralla nostaa lapasta.

                                                  Comment


                                                    Teemu
                                                    Olikos se sitten Harjula, kuka ajeli kolmostiellä siinä silta remontin kohdalla hesaan päin? Kello oli jotain 13 nurkilla.
                                                    Oli harmaa A4 Avant clubi alusin. Ajattelin vaan, kerta olet ko tietä ajanut ja profiilin laite osuis omiin tuntomerkkeihin. Olin sillä tummalla C-Vectra farkulla toisella kaistalla, en kehdannu alkaa huitomaan :P
                                                    Eli hopea/harmaa B7 A4, täysin originelli kunnossa tänään kolmostiellä, otit sen päättyvän kaistankin siinä varmuuden vuoksi, ajovalojakaan ei ollut eksynyt päälle ;)
                                                    Solin mä! Valot vilkuttelee miten sattuu edessä. Kait mulla oli takana valot kuitenki? Eihän sitä aina voi tietää mitä kaistaa ajaa... :D
                                                    Viimeksi muokannut skige; 29.5.2013, 16:37.

                                                    Comment


                                                      Kävikö juutasqsa:n RiSa satamassa 16-17 välillä pyörähtämässä? Terassilta kattelin, että kovasti samannököinen laite ajeli parkkiin, tai sitten nautintoaineet oli sumentaneet näköä :)

                                                      Comment


                                                      • Heti perään, ajeliko juutasqsa RiSalla vastaan Imatralla, Keskuskadun ja Paajalankadun risteyksessä lauantaina, kellon aika hämärä :D itse ajelin mustalla typ89 Coupella.

                                                        Comment


                                                        • Musta B7 3.0TDIq sedan kilvenalusella ja tarralla kehäykkösellä länteenpäin iltayhdeksän aikaan.

                                                          Comment


                                                            Alkuperäinen kirjoittaja skige Näytä viesti
                                                            Teemu
                                                            Solin mä! Valot vilkuttelee miten sattuu edessä. Kait mulla oli takana valot kuitenki? Eihän sitä aina voi tietää mitä kaistaa ajaa... :D
                                                            Muistelisin että paloi. Enhän mä taas muistanu, että sulle on tuollainen tullu :) Noh, tietää seuraavan kerran häiriköidä, vaikka olisinkin tuolla väärän merkkisellä liikenteessä.
                                                            Ja onhan se vähän hölmösti merkattu työmaa. Ja et todellakaan ole ensimmäinen, joka siinä ottaa "väärän" kaistan :)


                                                            Tänään tuli 25:sella, rajamäeltä päin, öh, nogaro blue Urs4, tassut tuli kaarista jonkun matkaa ulos. Joku täältä? Kello oli iltapäivän puolella reippaasti.

                                                            Comment


                                                              Kukas ajeli tänään vastaan tummansinisella b5 sedanilla Joensuussa Kirkkokadun ja Niskakadun risteyksessä noin klo. 16.30 ja moikkaili? Yritin moikkailla takaisin vähän myöhässä vaan, jos huomasit.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X