Alkuperäinen kirjoittaja oopee
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Joopakoo Näytä viestiEilen ennen kello 13 Jyväskylässä Tourulan liikekeskuksen pihassa erikomea punainen A4 b6 Avantti, RRG-xxx. Kilvenaluset edessä ja takana. Näytti oma B6:nen siinä lähellä melko köyhältä tuon jälkeen.. ;) Itse pällistelin siinä parkkipaikalla kun lähditte lipumaan poispäin siitä.
Comment
-
-
Äsken lahden motarille kääntyessäni kehä I:ltä, takaa kipitti B4 RS4 ohi, taisi olla nyrretarrakin perässä siinä. Moikkasinkin siinä ihan varmuudeksi. Kenes auto se olikaan?
EDIT: Kröhömm...taas hieno kirotusvire, B5:sta kysymys kuitenkinViimeksi muokannut salonenm; 24.5.2013, 13:04.
Comment
-
Aamupäivän loppupuolella Ristimäenkadulla Naisvuoren kohdalla parkissa siniharmaa b7 avant. Kilvenalunen takana. Pysäköintilupa kojelaudalla joten taitaa seistä siinä useinkin. Ensimmäistä kertaa sattui silmään.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Paranormalix Näytä viestiAamupäivän loppupuolella Ristimäenkadulla Naisvuoren kohdalla parkissa siniharmaa b7 avant. Kilvenalunen takana. Pysäköintilupa kojelaudalla joten taitaa seistä siinä useinkin. Ensimmäistä kertaa sattui silmään.
Kotimatkalla ajoi vastaan 9-tien lemmikin kohdilla musta A4 b8 avant, matala ja isoilla vanteilla. Olisko kello ollut jotain 14. Ei jengitunnuksia omaan silmään osunut, mutta hienon olonen joka tapauksessa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja anjupi Näytä viestiOliko UEG-xxx ? Jos näin niin minun oli. Vaimo liikenteessä lapsien kanssa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jrmlls Näytä viestiNäppärä Hopeinen B6 S4 Avantti Rusalla äsken. Sinäkö?
Comment
-
-
Tänään klo.13 Lahti-Forssa -tiellä Hausjärven risteyksen kohdalla musta B6 (vai oisko peräti ollu C5?) tuli vastaan jonka edellä ajo 2 prätkää ja takana yks, itse tulin vastaan profiilin 2-pyöräsellä, emäntä tarakalla. Keulilla vilahti kilvenalunen, mopoille morottelin, mutta sulle en kun huomasin vasta kohdilla joten moro vaan! :)
Comment
-
Olikos se sitten Harjula, kuka ajeli kolmostiellä siinä silta remontin kohdalla hesaan päin? Kello oli jotain 13 nurkilla.
Oli harmaa A4 Avant clubi alusin. Ajattelin vaan, kerta olet ko tietä ajanut ja profiilin laite osuis omiin tuntomerkkeihin. Olin sillä tummalla C-Vectra farkulla toisella kaistalla, en kehdannu alkaa huitomaan :P
Comment
Comment