Knuuttila RiSa2: lla Kaukajärvi-Citymarket akselilla tänään 16.30 maissa. Morjestin...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Kukas klubilainen ajeli tänään vähän ennen kuutta 4-tiellä Helsingistä Pohjoiseen kirkkaan punaisella, RS2:lla (äkkivilkaisulla ainakin löytyi paljon RiSan piirteitä)? Itse olin Golfilla ajamassa samaan suuntaan ja tulit ohituskaistaa ohi ja liityit juuri minun eteeni kääntyäksesi heti Korson liittymään. Meinaisin lähteä ensin ohituskaistalle perään ihailemaan, mutta kurvasitkin sitten saman tien pois.
Ilmeisesti sääennustukset on luettu, sillä näytti olevan juuri pesusta tulleen puhdas ja muihin kuraisiin autoihin verrattuna niin pirun kiiltävä.
Komea peli.
Comment
-
STI-risalla tuli tosiaan ajeltua pitkästä aikaa jokunen kilometri ja lähinnä Larun suunnalla, nyt pirssi on taas laitettu naftaliiniin joksikin aikaa. Ja Tero, ei ole myyty eikä tosin ole ole ollut myynnissäkään hetkeen aikaan (tosin sopivalla hinnalla myydään melkein mitä tahansa).
Comment
-
Eilen kääntyi Turussa Vähäheikkiläntieltä Kakskertaan päin musta RS6 missä oli tuplaulostulot molemmilla puolilla. Mahtaako olla kerholaisia. Ja tänään nähty V8 Kaskentien Teboilin pihalla, näytti ainakin asialliselta, en tiedä mahtoiko vaikuttaa se että näytti olevan puhdas, eroaa ainakin muusta liikenteestä.
Comment
Comment