kukas ajoi eilen muuramen moottoritiellä mustalla s4:lla mun ohi, joskus klo 13.30?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja jmracing Näytä viestiPasi bongattu rassaamasta RS2:sta Härmälässä ! Mies ei liikahtanutkaan vaikka mentiin ohi kohtuu mökällä yhen nelarisupermoton ja TT:n kera :)
Olin mä jotain huomaavinani, vaikka yleensä keskityn asennukseen liiankin... :D
Comment
-
Tero: Jepulis jees, taas kerran Hesassa työkeikalla. Ensi viikolla tiistaina ja torstaina odotettavissa jälleen Ässäliikennettä ykköstiellä.
Tuo parin viikon (ei muuten oo kaks viikkoa juuri noin nopeasti mennytkään) isyysloma sekoitti (ja vähensi merkittävästi) unirytmiä sen verran ettei muun audikaluston seuraaminen ole skarppeimmillaan.
Comment
-
Onkos klubilaisia musta tt jossa rh:n cup-vanteet alla? Töissä luultavasti GNT:llä (useasti nähnyt pihassa parkissa) ja eilen illalla hämeenkadun varressa parkissa... Olin aikasemminkin jo miettiny ens kesäks
zw4 cup-vanteita omaani ja nyt kyllä päätös sinetöity, on ne vaan nätit pyörät.Viimeksi muokannut Iironman; 27.10.2008, 21:18.
Comment
-
Eikös se keltainen ole Gallardo? Joensuun Laakkosella oli vielä joku viikko sitten ko. vehje sisällä autohallissa ja vieressä ilmeisesti Jyrki Laakkosen R8.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja sami Näytä viestiEikös viime vuonna tullut uudistunut sääntö jonka mukaan erityiskilpeä ei saa enää siirtää toiseen autoon?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja EscalatorTouniks bongattu 7maissa härmälän k-marketilla. Mitäs sun peilille oli käyny ku ilkeästi roikkui?
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...&postcount=107
Comment
-
Joo, auto vaihtui elokuussa. Gallardo meni vaihdossa ja hain uuden Murciélago LP640 E-gearin Kööpenhaminasta; sama rekisteritunnus kuin Gallardossakin oli. Auto on v. 2009 spekseillä; mm. keraamiset jarrut vakiona, 40% nopeampi vaihteisto ym. muuta pientä säätöä. Saksassa syyskussa sain piiskattua sen 341 km/h ja olis vielä kiihtynyt, mutta suora loppui kesken. Tehdas ilmoittaa huiput yli 340 km/h. Mittarissa vasta 6800 km, joten auto on uuden kankea vielä.
Comment
Comment