Tuli iltapäivällä Oulunkylässä (Hki) keltanen B2-koppanen ralli-80 vastaan. Oli aika patinoituneen näkönen. Lieköhän mimmonen historia autolla, oli aika suosittu laite 80-luvun puolivälissä ja lopulla kotimaan rallipoluilla. Olikohan tässä yksi johonkin kadonneista nimekkäistä autoista...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja ee-2 Näytä viestiTänään ihan pikkusen ennen kasia Itäväylältä Junatielle/Teollisuuskadulle ajeli C5 korinen pullukkasedani. Harmaa tms. tumma hopea ja jengitunnukset takakilvessä.
Itse olin ihan oikealla menossa Sörkan Rantatielle joten ei varmaan näkynyt...
Comment
-
-
Oho. Nyt on sivistyksessä aukko sitten. Tosin ei oo tullu kotipaikkakunnalla moneen vuotee pyörittyyy
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Matti83 Näytä viestiEipäs nyt sorreta tohmajärveä, onhan siellä yhdellä clubin jäsenellä B6 S4:nen.
Tuo sama keltainen B5 S4 taisi tehdä ripeän ohituksen Gulfin kohdilla viikko sitten.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja -03 tq Näytä viestiSininen 8P S3 suoritti hienon ohituksen rantamaantiellä Vaasassa jonon ohi. Jurvassa hopeinen sedan c5 s6. Molemmat tänään iltapäivällä
Siisti peli.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TMK-83 Näytä viestiKannattaa koettaa nostella lapasta jos tulen vastaan. Voi olla etten huomaa, olen kyllä semmoinen puusilmä välillä että oksat pois. ;)
Comment
-
Joku nuorehko kaveri vaihtoi Järvenpäässä Kyrölän koulun parkkipaikalla A4:seensa (taisi olla B6) kesärenkaita. Ensin katsoin, että yritti avata pultteja vääntimen päällä hyppien, mutta ei. Kaveri veti pultteja kiinni avaimen päällä tosissaan ja pitkään hyppien.
Onnea onnistuneelle suoritukselle! Noin 30-40cm rengasavaimella pomppien sanoisin, että päästiin jo melkein 400Nm paremmalle puolelle. Ei uskalla enää edes sanoa, että ainakin pysyy kiinni. Jossain vaiheessa ei noilla pulteilla enää muuten pysy :)
Comment
Comment