Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Skige: ei ihme ettet nähnyt kun olin maastoutunut mersuun ;)

    Comment


      Ilmankos, mä vaan nään rinkelikeulat ja muuten tie on tyhjä :)

      Comment


        AnttiJuhani: En ollu omalla audilla liikkeellä. Olin naamioitunut mustaan farmari Toyotaan.. Piti kiertää pari kierrosta ässäsi ympäri siinä parkkipaikalla, kun sen huomasin. Hyvin kyllä hyppäs silmään parkkipaikalta "erikoisempi" auto. Ja oli kyllä ässä tyylikäs ilmestys!

        Comment


          Reilu puoli tuntia sitten musta tai ainakin tumma c7 rs6 Rantakylän ostarin kohdalla keskustaan päin menossa. Any?

          Comment


          • Olspa: Kiitos kiitos. Vaikka harvempi varmasti erottaa aa nelkusta niin audimies on asia erikseen :) .. Kesärengastusta ja kunnon pesua ja vahausta tuo on odottanut mutta ei kelit vielä salli. Olen kyllä koittanut audit bongata ja levillä niitä näkeekin kiitettävästi sesonkiaikaan. Repase hihasta jos vielä bongaat joskus niin ihmetellään.

            Comment


              Tänään neljän aikaan iltapäivällä oli helsingin akateemisen kirjakaupan edessä punainen RS4 B7 sedan. Täkäläisiäkö?

              Comment


                Kukas oli Nilsiässä St1:llä punaisella bertta5 ässällä sunnuntaina 14.4? Edempää katsottuna näytti että olis ollu klubi kilvenaluset takana.

                Comment


                  Aamulla puol 10 Eteläespalla hopeinen b7 farkku, takana alunen, kuin myös puolilta päivin A-kiven Kadulla valkoisessa A3:sessa.

                  Comment


                  • Timen b6 aamulla Riksun juna-aseman parkissa, oma b7 jäi päiväksi vastapäiseen ruutuun kun fillarointi ei kiinnostanut laiskuuden ja kelin vuoksi. :D

                    Comment


                    • Äsken punainen B8 farkku gekkotarralla kehäI:llä vähän ennen leppävaaraa.

                      Comment


                      • Kuka lienee kenen pihassa kävin tänään tekemässä kauppoja renkaista? Musta A5, enpä tajunnu kysyä nickiä.

                        Comment


                          Alkuperäinen kirjoittaja Appen Näytä viesti
                          Aamulla puol 10 Eteläespalla hopeinen b7 farkku, takana alunen, kuin myös puolilta päivin A-kiven Kadulla valkoisessa A3:sessa.
                          Se valkoinen A3 on Aleksis Kiven kadulla parkissa hyvinkin usein. Kilvenaluset on entisen omistajan jäljiltä. On ihan hauskasti varusteltu yksilö: Ambition + quattro gmbh alusta + konjakkinahat yms. pientä.

                          Comment


                          • Alkuperäinen kirjoittaja AnttiJuhani Näytä viesti
                            Levillä punanen sedani a5 jonkin sortin pinkeillä tai violeteillä vanteilla. Klubilaisia lomailemassa? Tai ainakin luulen että a5 se oli, hieman olen pihalla jo uusista audeista... :)
                            Tutun paikallisen kauppiaan A5. Komia vehje, mutta kyselin autosta niin oli kova vehje syömään öljyä alkuusa..:D

                            Comment


                            • Lutakossa ajeli 1815 aikaan musta sedan A4 b7, jossa tummennetut leditakavalot ja kilpi jotain RPS-***. Oliko clubin jätkiä? Siisti, vaikkakin synkeän musta peli :)

                              Comment


                              • Kukke: Okei terve mieheen. Paikallisiakin löytyy foorumilta. Ja voit lohduttaa kaverias että se ei ole ainut audi kittilän kunnassa jolle ölppä maistu :) ... oikiat öljyt vaa koneeseen niin helpottaa.

                                Comment


                                  Tänään skatta/pohjoisranta punainen s5 ja alla 20" Vossenit. Joku vannesomething-kilven alunen. En tiedä onko kerholainen tai ei mutta hieno oli kyllä.

                                  Comment


                                  • Olikos RistoEe kääntymässä vihdintieltä lapinmäentielle munkkivuoren suuntaan tänään klo 7.55 aikaan?

                                    Comment


                                      Hopeinen B5 S4 ajoi juuri Pyhäsalmessa vastaa. OOI-xxx ja kilvenalunen edessä.

                                      Comment


                                        Alkuperäinen kirjoittaja tony Näytä viesti
                                        Olikos RistoEe kääntymässä vihdintieltä lapinmäentielle munkkivuoren suuntaan tänään klo 7.55 aikaan?
                                        Oikein bongattu. Itsellä tais olla silmät vielä sen verran sikkurassa aamutuimaan että teikäläistä ei kyllä tullu havaittua :)

                                        Comment


                                        • Yritin huitoo toiselta puolelta tietä hopeesta b5 nelkusta :)

                                          Comment


                                            Alkuperäinen kirjoittaja TeroPee Näytä viesti
                                            Se valkoinen A3 on Aleksis Kiven kadulla parkissa hyvinkin usein. Kilvenaluset on entisen omistajan jäljiltä. On ihan hauskasti varusteltu yksilö: Ambition + quattro gmbh alusta + konjakkinahat yms. pientä.
                                            Samalla kadunpätkällä myös asiallsen näkönen valkonen A5, useinmiten joko A-Kivellä tai jollain poikkikadulla Pasilan päässä parkissa

                                            Comment


                                            • Alkuperäinen kirjoittaja Lipponen Näytä viesti
                                              Joo erikoisruutu tosiaan. Saas nähdä milloin lappuliisat alkaa olla kiinnostuneita mun parkkiruudusta.
                                              Miekin olen monesti miettinyt, että kenen Audi siinä on parkissa, kun kaupassa käynyt :D En oo vaan koskaan muistanut täällä huudella..

                                              Comment


                                                Alkuperäinen kirjoittaja Novatron Näytä viesti
                                                Hopeinen B5 S4 ajoi juuri Pyhäsalmessa vastaa. OOI-xxx ja kilvenalunen edessä.
                                                Tuli Kiuruvedellä poikettua. Aikas huonossa kunnossa oli tiet paikka paikoin.

                                                Comment


                                                  Taas tuli bongattua Weskuun TT. Parkissa kökötti Seolla joskus puol neljän aikoihin.

                                                  Comment


                                                    Alkuperäinen kirjoittaja karvis Näytä viesti
                                                    Tuli Kiuruvedellä poikettua. Aikas huonossa kunnossa oli tiet paikka paikoin.
                                                    Itse olin naamioitunut työpaikan Peugeot-merkkiseen "autoon".
                                                    Nätti ässä!

                                                    Comment


                                                      Tänään ihan pikkusen ennen kasia Itäväylältä Junatielle/Teollisuuskadulle ajeli C5 korinen pullukkasedani. Harmaa tms. tumma hopea ja jengitunnukset takakilvessä.
                                                      Itse olin ihan oikealla menossa Sörkan Rantatielle joten ei varmaan näkynyt...

                                                      Comment


                                                        Re: Bongausketju

                                                        Ajelin juuri Risalla Limingantiellä punaisen S4:n (sedan) takana. Clubikilvetkin löytyi. Siistin näköinen peli :-)

                                                        Comment


                                                          Minähän se siinä ajelin. Jos autoni näytti ajelehtivan kaistan laidasta laitaan, niin se johtui vain siitä kun en saanut katsetta irti taustapeilistä. Olihan se RiSa hienon näköinen! :D

                                                          Comment


                                                            Satakunnan (pirkkalan) lennostossa on tälläviikolla ollu sotkun pihassa 80 competition? Quattro jossa clubi tarra tuulilasissa.

                                                            Comment


                                                            • ja ennen ku itse omistin b7 en nähnyt tietenkään ikinä liikenteessä moisia mutta nyt pisti silmään matka leppävaara gallerian parkkihallilta mankkaalle (n 9km) heti ensimmäisenä lähti jo parkkihallissa perään tumman harmaa avant b7, jo turun motarilla tuli vastaan punanen b7 avant jonkajälkeen heti mankkaantielle käännyttäessä vastaan tuli ruskea b7 sedani ja melkeen perässä musta b7 sedan ja eikös seuraavasta kun käännyin tuli vielä sininen b7 sedani... Ehkäpä joku näistä sitten oli vähintäänkin forumilaisia???

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X