Hopeinen Coupe quattro bongattu äsken rajapatsaalla, olin siinä rajapatsaan kukkakaupan kohdalla kusettamassa koiria.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Bongausketju
Alkuperäinen kirjoittaja LauriJT Näytä viestiSaattoi olla luultavimmin Marqs.
Joo me asutaan siinä lähellä, niin näkyy varmasti usein jompikumpi siinä suoralla kun kaupungille joutuu joka päivä ajamaan, vaimon autona se B8 on.
Comment
-
Eilen n. klo 19 bongattu tehtaankadun mäkkärin kohdalla TT, jossa clubin tarra takasivuikkunassa. Itse olin maastoutuneena valkoiseen E-sarjan taksi mersuun.
Tänään Tahkolle mennessä Nilsiän kohdalla tuli vastaan sininen B6 S4.
Tahkolta tullessa, Pajulahdesta Siilinjärvelle ajelin TTS:n perässä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jrmlls Näytä viestiKillerin A6 bongattu Messukeskuksen parkkihallissa.
Sieltä bongattu tämä, kun ei osata..
Comment
-
Messukeskuksen parkkihallin pohjoispäässä, toisessa kerroksessa bongattu eilen mm. musta B7A4 avant kullanvärisillä vanteilla, musta B6A4 sedan, oletettavasti 1.8TQ, sit oli 2kpl tummia 8L A3:sia... Ja Helsinkiin tullessa ja sieltä kotiin päin ajelessa paljon erillaisia tyylikkäitä audeja, itse liikenteessä tuolla omalla A6:lla.
Comment
-
Bongausketju
Alkuperäinen kirjoittaja Ollis Näytä viestiNimimerkki sv:n vitonen usein bongattu kanavaharjulla, on se vaan komee laite. Viititkö muuten peruuttaa sen aina katokseen, keulaa kattelen mielummin siitä ;)
Comment
-
Aamulla klo 9 tuli bongattua rajan sini-keltaisella puolella "RISA" kilpinen RS4, Marielundin risteyksen kohdalla. Faijalta lainassa olleella, mustalla C4 farkulla tuli ajeltua vastaan.
jsahlman, i presume? :)
Comment
-
-
Eilen puoli kuuden maissa illalla Helsingissä Tapankinkyläntien ja Suutarilantien kiertoliittymässä hopeanvärinen TT Coupe (8N) clubitarralla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Sadsam Näytä viestiquattro/ Toni/S8 bongattu tänä aamuna klo 09 Kokkolan Tehtaankadun(?) R-Kioskin edestä.
Kivat murinat tosiaan :) Itse olin vastapäisessä talossa ikkunan takana ihmettelemässä ja ikkunat resonoi kivasti kun lähdit liikkeelle.
Eihän se kasi nyt niin murise. Ainakaan auton sisälle. ;)
Comment
-
Lauantaina Messukeskuksessa näytillä komee "R"S2, mutta takajarrujen kohdalla huomasin
ruveta tutkimaan tarkemmin ettei ollukkaan aito risa, kun taas tarkkasilmäiset saattoi nähdä
harrasteautoparkissa keltasen Coupen (RSR-2 kilvet) vieressä aidon Nogaro blue RS2:n ;)
Comment
Comment