Bongattu keltainen B6 S4 Budgetsportin pihalla tänään klo 16 aikoihin. Oliko LauriJT:n Audi?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja WepePerjantaina Tampereen suuntaan ohitin tämän rekan:
Mm. AUD-1 ja muutama S:ssä kyydissä. Kuka?
(En ymmärrä mitä toi Fordi kyydissä teki...)
https://www.dropbox.com/s/8pbbce3ggnh54m7/IMG_0055.jpg
https://www.dropbox.com/s/3ened7bvl07mdva/IMG_0056.JPG
Alkuperäinen kirjoittaja KilleriAUD-1 on maahantuojan omistama rek.nro.
SE-Mäkinen ottaa aina erimerkkisiä autoja jos tilaa on, vai mitä Ertzi-?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja tuxo Näytä viestiMusta RS3 tänään kahden aikoihin messukylän golfkeskuksen ja kirkon välillä. Olipa komia!
Comment
-
vayne bongailtu nummenkylän st1:llä tankkailemassa klo 20-21 aikoihin tai sitten huti bongaus =) itte siinä kahvilla istuskelin
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja vayne Näytä viestiJuu siinä tuli käytyä ja melko lahjakkaasti otettua pohjakosketus keulasta siinä mittarikentällä. On se kumma kun pitää niitä teräviä nyppylöitä siihen mittarikentälle vetää :)
Comment
-
Levillä punanen sedani a5 jonkin sortin pinkeillä tai violeteillä vanteilla. Klubilaisia lomailemassa? Tai ainakin luulen että a5 se oli, hieman olen pihalla jo uusista audeista... :)Viimeksi muokannut AnttiJuhani; 26.3.2013, 20:34.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jasso Näytä viestiPuolen päivän jälkeen Lahden motarilla Viikin kohdilla Helsinkiin päin menossa valkomusta R8. Ihan komia peli. Meni tosin sen verta vauhdikkaasti laitimmaista kaistaa ohi, ettei kauaa ehtiny ihailla.
Comment
-
Ei tule yleensä kilvenalusia paljon bongailtua, mutta tänään taisi osua kahdesti.
Ensin aamulla ennen kahdeksaa taisi LauriJT tulla vastaan siinä Polarin kohdalla kohti Oulua.
Toiseen suuntaan sitten tuossa viiden jälkeen Oulunsalon Shellin ympyrässä otti vetovastuun punainen A4 B8 klubikilvenalusella. Siinä ajeltiin perätysten moottoritielle ja aina kajaanintien rampin läheisyyten. Menin ohi siinä missä liikkuvat olivat liputtaneet pakettiauton jäähylle tien laitaan.
Molemmilla kerroilla olin itse piiloutunut valkoiseen perheenisien wannabe coupeen, eli volkkarin CC:n.
EDIT: tuota LauriJT:n profiilia katsoessa heräsi epäilys, että osuikohan molemmat bongaukset samaan perheeseen? :)
Comment
-
Tosa 1945 aikaa lukonmäen krillille tuli joku nuorpari klupikilvellisellä (-205) farkulla.
En tiedä olinko ainut, mutta meinasin tukehtua pullaani..
Se alpine tarroitettu teinipemari roikkuvine amisputkineen, sielä lippispäinen kuski tyytyväisenä veti purkeria nassuun ja katso fääst änd föyriörssiä dvdeeltään :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja AnttiJuhani Näytä viestiLevillä punanen sedani a5 jonkin sortin pinkeillä tai violeteillä vanteilla. Klubilaisia lomailemassa? Tai ainakin luulen että a5 se oli, hieman olen pihalla jo uusista audeista... :)
Kuvakin siitä piti ottaa. Jonkin muun väriseen autoon ton väriset vanteet saattais sopiakin.
Comment
-
-
Ei tule yleensä kilvenalusia paljon bongailtua, mutta tänään taisi osua kahdesti.
Ensin aamulla ennen kahdeksaa taisi LauriJT tulla vastaan siinä Polarin kohdalla kohti Oulua.
Toiseen suuntaan sitten tuossa viiden jälkeen Oulunsalon Shellin ympyrässä otti vetovastuun punainen A4 B8 klubikilvenalusella. Siinä ajeltiin perätysten moottoritielle ja aina kajaanintien rampin läheisyyten. Menin ohi siinä missä liikkuvat olivat liputtaneet pakettiauton jäähylle tien laitaan.
Molemmilla kerroilla olin itse piiloutunut valkoiseen perheenisien wannabe coupeen, eli volkkarin CC:n.
EDIT: tuota LauriJT:n profiilia katsoessa heräsi epäilys, että osuikohan molemmat bongaukset samaan perheeseen? :)
Oli muuten poliisilla aika vekkuli se sivariauto valinta. Vanha kanttifarkkuvolle, jos en ihan väärin nähny.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jaarli81 Näytä viestiTänään ajelin puoli kolmen maissa Keravan keskusta Hyrylää/Järvenpäätä kohti tumman B5 Avantin perässä jossa takavaloina sellaiset harmahtavat tuninkivalot. Klubikilvet ja kaikki, että morjesta vaan...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja LauriJT Näytä viestiKylläpä taisit tosiaan bongata molemmat =) Keltasta on vähän vaikea olla tunnistamatta ja illemmalla oltiin vauvauinnille menossa motarin kautta, muistan sen volkkari cc:n itseasiassa molemmilta kerroilta.
Oli muuten poliisilla aika vekkuli se sivariauto valinta. Vanha kanttifarkkuvolle, jos en ihan väärin nähny.
Tuoreempi audisi tuli muuten myös eilen vastaan samalla suoralla. Taisi olla rouva ratissa. Hyvin pistää tuollainen punainen B8 silmään kun itsellä on ollut kaksikin samanlaista väriä myöten :)
Taisi kilvenaluspato avautua. Eilen nimittäin taas lentokentäntien ja Limingantien risteyksessä komea punainen B6 S4...
Comment
Comment