Mä ajattelin, että varmaan kirjoittelee audifinnsille toi kaveri :) Ja heti perään tuli mieleen kuinka paljon mun auto kaipais uutta kiiltävää mustaa maalipintaa :(
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Eilisen illansuun kävelylenkin sato:
1. Kaksi mustaa perhemallin B5-Ässää samaan aikaan rantatiellä Krunikan Shellin kohdalla. Toinen tosin parkissa, toinen liikenteessä.
2. Todella hienokuntoinen, musta B5-RS4 Ruttopuiston länsilaidalla parkissa. Tulinpa hyvälle tuulelle tuon nähtyäni!
3. Kaisaniemessä porrasperällä varustettu C5-S6.
Lisäksi erästä samaa, kauttaaltaan tummaa C5-RS6:tta näkee keskustassa vähintään kerran viikossa.
Quuseiskoja ei edes lasketa - niitä kun tuntuu olevan nykyään lähes joka kadunkulmassa, kuten kolhoja sukulaisiaan Porsche Cayenneja.
Comment
-
KH, oli kesällä 3 urquattroa nettiautossa myynnissä. http://www.nettiauto.com/1697991
jannek, audissa on reilusti enemmän voimaa kun vajaapyttyisessä vanhassa fordissa joka käyttöautona ja siinä on 450nm "käyttöpaineella".Viimeksi muokannut Hate; 1.10.2008, 19:57.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tero Pänttönen Näytä viestiTummansininen ja "turbiinivanteilla" varustettu B5 Avant eilen clubitarra ikkunassa. Paikkana Lapinmäentien risteys Helsingissä n. klo 17.40. Itse liikenteessä A2:lla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Hannu KuljuPäätellen takasivuikkunan jäsentarrasta joku klubilainen oli eilen TYKSin parkkiksella mustalla Golffilla. Ken lie?
TYKS:n valoissa hopea C5 S6 avant CGF-XXX ja vieressä musta S8 BJZ-XXX tänään yhdentoista tienoilla.
Comment
-
Jaa Shakal se oli. Juu ja jenkkirekkari pisti tosiaan myös silmään. Toi hopea vois olla Kalske?
Mun Ässä oli siinä saman rivin kaupungin puoleisessa päässä eilisen päivän. Oltiin siinä ekassa kerroksessa. Iltasella sirto seiskaan ja alkuviikosta kotiin. Parempi puolisko siis.
Comment
-
-
Tunnustaako kukaan foorumilainen ajelleensa tänään aamusta vammalaan päin nokian suunnasta. B5 korinen s4 farkku, väriltään tumma. Ohitteli siinä ku firman pakulla ajelin. Xenonit näytti olevan keulilla ja erikoistuntomerkkinä voidaan pitää "prätkä" mallista kilpeä takana. Liekä ollut ameriikan mallia ku sellanen kilpi oli. Tai sit ei...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Pitkänen Näytä viestiLahdessa nogaro B5 S4 viereisellä kaistalla Vesijärvenkadulla ja Länsiautolta lähtiessä S6 myöskin vieressä. B5 S4:lle olisin morjestanu jos kuski olis kattonu..
Comment
Comment