Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Mahtaakohan Tampereella liikkuva kiiltävä musta A7 olla Rocco:n vanha vai muuten vaan tehty saman näköseks? Tämä bongattu useamman kerran mm. lielahdesta ja Wolffin edestä!!

    Comment


      Ilmeisesti angra hetki sitten bongattu Halssilan siwan nurkalla kääntymässä kun vastaan ajelin.

      Comment


        Juu, minähän se :)

        Comment


        • Alkuperäinen kirjoittaja janhe Näytä viesti
          Oltiin kattomassa Cirque du Soleilia Jaffa-pöntössä emännän kanssa, joten varmaankin mä. :)
          Olin katsomassa samaa näytöstä. Näyttivät pieniltä notkeilta humanoideilta...

          Comment


          • Eilen puolen päivän maissa Kasarmitorin kulmalla vilahdus Imola Gelb avantista, berttavitoselta kovin näytti, mahtoiko olla klubilaisia?

            Comment


              Kenen c5 sedani on siilinjärven yaran kaivoksen parkissa? Kilven alunen edessä. Oma kottero seisoo melkein vastapäätä.
              Nimimerkki Mustanaamio, jos auto viininpunainen ja saman korin RS6 vanteilla

              Comment


                Matta-Musta B6 1.9TDIq avant mustilla RS4-replikoilla vantaan motonetin pihassa. Käteltiin jopa, mutta nimeä en saanut.

                Comment


                • Alkuperäinen kirjoittaja haraldh Näytä viesti
                  Matta-Musta B6 1.9TDIq avant mustilla RS4-replikoilla vantaan motonetin pihassa. Käteltiin jopa, mutta nimeä en saanut.
                  Moro vaan se olin minä, käteltiin joo mutta tuli tilanne niin puun takaa yllättäin ettei kerennyt itseään esittelemään sen kummemmin. Oliskohan sitä ensi kerralla parempi tuuri ja enempi hereillä...

                  Comment


                    Alkuperäinen kirjoittaja Micce84 Näytä viesti
                    Eilen puolen päivän maissa Kasarmitorin kulmalla vilahdus Imola Gelb avantista, berttavitoselta kovin näytti, mahtoiko olla klubilaisia?
                    Varmaan taas meikäläinen. :) Noihin aikoihin olin ainakin matkalla Finjectorille ja Kasarmintorin ohi ajelin.

                    Comment


                      Tänään ensin aamulla puol kymmenen aikaan tumma A6 avantti Nordikselta Pasilaan päin klubialuset ainakin takana.
                      Myöhemmin puol viiden aikoihin Veturiparkista ylös harmaa A4 B5 jossa klubialunen edessä.
                      Ite olin naamioitunu firman autoihin.

                      Comment


                      • Tänään aamu kymmeneltä, Kuopion torilla Hanna Partasen myymälävaunulta, lähti vaatetuksesta päätellen selvä audimies fleeceä ja pipoa myöten ostosten kanssa. Liekkö lihis tarttunut mukaan?

                        Comment


                        • Minähän se olin veturiparkista lähtemässä varmaankin just tuohon aikaan :)

                          Comment


                          • Punanen S3 nihtiksellä nyt.

                            Comment


                            • Tänään aamu kymmeneltä, Kuopion torilla Hanna Partasen myymälävaunulta, lähti vaatetuksesta päätellen selvä audimies fleeceä ja pipoa myöten ostosten kanssa. Liekkö lihis tarttunut mukaan?
                              Eikai se vaan karannu kauhuissaan sieltä Hannan vaunulta, yritin kyllä sen vaunun ulkonäön suunnitella hyvinkin rauhalliseksi;).

                              Comment


                                Torstaina pudotteli jumbon rampista, kehä III:selle, saman sininen B5 S4 kun mulla, ainut, että tää oli sedani. Melko matalalta vaikutti. En nähny oliko kilvenalusta, olin sen verta kaukana. Kello oli melkolailla 15.30. Liekkö joku täältä?

                                Comment


                                • Punanen S3 nihtiksellä nyt.
                                  Minähän se sielä. Iha maukas S8 sulla.

                                  Comment


                                    Erittäin siisti kuntoinen punainen S2 Coupe tuli vastaan äsken Jyskässä.

                                    Comment


                                      RRS-6 punainen rs6 eilen himoksella marketin pihassa.

                                      Comment


                                        Saariselällä torstaina liuta northproof-tarroilla liikkuvia Audeja. Neljä kappaletta RS5:ia + aakkosia lipu pitkin tunturitietä, aika komea näky! :)
                                        Attached Files

                                        Comment


                                        • Alkuperäinen kirjoittaja Audiowille Näytä viesti
                                          Esajuppelin Coupe Quattro bongailtu monesti Päivärannassa Salen pihassa.
                                          Ville: Tulee pyörittyä aika paljon siellä päin, kun Päivärannassa asun. En ole sinua huomannut kyllä kertaakaan siellä, olen varmaan sokea. Millä oot siellä ollut liikenteessä :D? Tule vaan rohkeesti juttelemaan jos näät minua siellä :D

                                          Comment


                                            Alkuperäinen kirjoittaja audi200tuning Näytä viesti
                                            RRS-6 punainen rs6 eilen himoksella marketin pihassa.
                                            Nimim. Takamisakari, ja Ronsu on myynnissä.

                                            Comment


                                              Ville: Tulee pyörittyä aika paljon siellä päin, kun Päivärannassa asun. En ole sinua huomannut kyllä kertaakaan siellä, olen varmaan sokea. Millä oot siellä ollut liikenteessä :D? Tule vaan rohkeesti juttelemaan jos näät minua siellä :D
                                              Joo mulla yks (autoton) kaveri asuu siinä Salen vieressä niin tulee aina haettua se siitä tuommosella hopeella C4 A6:lle, jossa nyt klubin kilvenaluset. Sovitaan näin että ens kerralla väläyttelen valoja ja huidon kun nään sut liikkeessä :D

                                              Comment


                                                Eilen (la) Mäntsälän kylänraitilla b5 S4 cludialusilla, itte liikuin mustalla TRP:lla. Moron...

                                                Comment


                                                  Oliko sulla Clubitarra takaikkunassa vasemmalla ja jullitarra oikealla? ;) Istuin ässän kyydissä, omistaja ilmoittautukoon, jos halajaa. :)

                                                  Comment


                                                    Alkuperäinen kirjoittaja janhe Näytä viesti
                                                    Oliko sulla Clubitarra takaikkunassa vasemmalla ja jullitarra oikealla? ;) Istuin ässän kyydissä, omistaja ilmoittautukoon, jos halajaa. :)
                                                    Hep ja moi ;)

                                                    Comment


                                                      Ajoiko juutasqsa vastaan äsken Rovaniemeltä n. 10 km pohjoiseen päin? Näytti kovin samanlaiselta B5 risalta takavaloja myöten.

                                                      Comment


                                                      • Kenenkäs sinisen B6 sedanin (ässä?) ohitin perjantaina aamulla vähän ennen ysiä motarilla Helsingin suuntaan, Kuljun rampin huitteilla? Jengitunnus takana

                                                        Comment


                                                          Alkuperäinen kirjoittaja Novatron Näytä viesti
                                                          Ajoiko juutasqsa vastaan äsken Rovaniemeltä n. 10 km pohjoiseen päin? Näytti kovin samanlaiselta B5 risalta takavaloja myöten.
                                                          En oo ollut varmaan minä, kun en oo ikinä käynyt niin ylhäällä Suomessa :)

                                                          Comment


                                                            Bongausketju

                                                            Risan kaksoisveli siis. :)

                                                            Comment


                                                              Kenes kanssa morottelin järvenpään prisman paikkeilla tänään?
                                                              Moro vaan vielä :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X