Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Eilen illalla Helsingissä Lauttasaaren Shellillä joskus seiskan ja kahdeksan välillä ensin Nogaro Blau B7 S4 Avant ja hetkeä myöhemmin samanvärinen B5 S4 Avant.

    Comment


    • Sininen RS4 nähty tampereelle päin menossa vähän kolmenkulman abc:en jälkeen joskus noin klo 11

      Comment


      • Re: Bongausketju

        Biltemassa klubikilvillä iay

        Comment


          Ollin vanha Kiireperhefarmari bongattu Viikintiellä ajelemassa käpylään päin tuossa kolmen aikoihin.
          On löytänyt uuteen kotiin. Mulle soitteli ja kyseli laitteesta, kerroin nopeaksi opetetun. Ei kerholainen, ainakaan vielä.

          Comment


          • Lentokentäntiellä Oulunsalosta kaupunkiin päin ajeli vastaan puoli viiden aikoihin B6 cabrio, tumma väriltään. Kuka lienee.

            Comment


            • Kukas se klubilainen oli ketä jututin tänään päivällä Taampereella Sarankulman kattastusasemalla? Olit leimaamassa vihreetä b5 korista dieseli aanelkkua.

              Comment


                Alkuperäinen kirjoittaja oliver Näytä viesti
                On löytänyt uuteen kotiin. Mulle soitteli ja kyseli laitteesta, kerroin nopeaksi opetetun. Ei kerholainen, ainakaan vielä.
                Eikä ainakaan ollut myöskään vielä, kun näin. Perässä ajelin jonkin aikaa, eikä näkynyt kerhotunnuksia. Lisävalot oli hävinnyt edestä kilven alta.

                Comment


                  Oli muutakin poistettu:
                  http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...ostcount=10563

                  Comment


                    Näyttää olevan elämysvuokra-autona Hernepellontiellä

                    Comment


                    • Tänään siinä 13.30 jyväskylän motonetin pihassa farkku B5 S4 nogaro blau väriltään? Perässä taisi olla R4-merkintä.
                      Olitko se sinä?

                      Comment


                      • Amatimies kurvaili vastaan aamupäivällä hieman laukansillan jälkeen Muhokselle päin.

                        Comment


                          Kurvailiko nimimerkki sv tänä aamuna kaheksan pintaan jokunen kilometri ennen juvaa ohi hopeisesta transitista? Itse olin siis naamioituneena siihen shittiin.. Kilvenalunen oli takana, mutta en tiijä mitä siinä luki kun oli sen verran lunta pöllynny perään.

                          Comment


                            TeroPeen S2 bongattu klassikot lehden sivuilta 86-90 ;)

                            Comment


                              Bongausketju

                              Musta/tumma Q7 kilvenalusella just äsken Espoossa Ison Omenan kulmilla. Olin sillä valkoisella B8 Avantilla katolla musta suksiboksi gekkotarroilla.

                              Comment


                                Alkuperäinen kirjoittaja Quattro_4 Näytä viesti
                                TeroPeen S2 bongattu klassikot lehden sivuilta 86-90 ;)
                                Joo, oikein bongattu. Se olikin sitten neljäs mun auto joka on esitelty ko. aviisissa. :-)

                                Comment


                                • Eteläsipooseen ilmaantunut pyörimään nogaronsininen B5 sedan. Muutaman kerran olen jo liikenteessä katsonut että onko joku käynyt pöllimässä oman kakkosauton pihasta, kun on lähes identtinen vanteet poislukien. Foorumilaisia?

                                  Comment


                                  • Revontulikeskuksen parkkihallissa (rovaniemi) bongasin iltapäivällä mustan tts audin. Klubilaisia? Myös valkonen a4 oppipojan liikennevaloissa samaan aikaan, musta katto tuntomerkkeinä.

                                    Comment


                                    • TeroPeen S2 bongattu klassikot lehden sivuilta 86-90 ;)
                                      Sama! Näin vähän ennustelinkin kun oli se Toivonen nähty S:n puikoissa tässä joku aika sitten :)

                                      Se olikin sitten neljäs mun auto joka on esitelty ko. aviisissa. :-)
                                      Mulla vaan yks. Samanlaisissa talvisissa maisemissa "Tuleva klassikko"-sarjassa noin vuosi sitten :)

                                      Comment


                                      • Puol neljän jälkeen iltapäivällä tumma S8 kääntyi länsiterminaalille, kuka tunnustaa?

                                        Comment


                                          Bongausketju

                                          Alkuperäinen kirjoittaja Nikke_ Näytä viesti
                                          Kurvailiko nimimerkki sv tänä aamuna kaheksan pintaan jokunen kilometri ennen juvaa ohi hopeisesta transitista? Itse olin siis naamioituneena siihen shittiin.. Kilvenalunen oli takana, mutta en tiijä mitä siinä luki kun oli sen verran lunta pöllynny perään.
                                          Rouva oli työreissulla niin se on kaahaillu tuohon aikaan siellä päin :) Kuulemma muistaa vielä kun joku pakettiauto ajanut yllättävän lujaa edessä :)

                                          Comment


                                            Noniin. Auton tunnistus osu kumminkin. Nätti se on. =) (siis ainakin auto, rouvasta en tiiä kun en nähny.. ) Yleensä tulee ajettua omalla tai firman autolla n. 86 @80. Joko Varkaus-Mikkeli välillä ei oo ollu kahteen viikkoon yhtään kameraa tai sitten ne ei noista nopeuksista vielä räpsy, kummiskin päivittäin ajettu tuota väliä.

                                            Comment


                                            • eilen viien aikoihin säästötalon parkkipaikalla, b5 s4 avant tummavihree, näytti olevan kilven alusetkin.

                                              Comment


                                                Bongausketju

                                                Alkuperäinen kirjoittaja Nikke_ Näytä viesti
                                                Noniin. Auton tunnistus osu kumminkin. Nätti se on. =) (siis ainakin auto, rouvasta en tiiä kun en nähny.. ) Yleensä tulee ajettua omalla tai firman autolla n. 86 @80. Joko Varkaus-Mikkeli välillä ei oo ollu kahteen viikkoon yhtään kameraa tai sitten ne ei noista nopeuksista vielä räpsy, kummiskin päivittäin ajettu tuota väliä.
                                                Ihme että tunnistit kun on kohtuu likainen auto :) Leppävirta-Varkaus välillä on ainakin kamerat kun oli rouva yhden niistä räpsäyttänyt.

                                                Comment


                                                  Alkuperäinen kirjoittaja Nikke_
                                                  Joko Varkaus-Mikkeli välillä ei oo ollu kahteen viikkoon yhtään kameraa tai sitten ne ei noista nopeuksista vielä räpsy, kummiskin päivittäin ajettu tuota väliä.
                                                  Mikkeliin mentäessä oli ainankin viikko sitten kamera siinä ennen vanhaa Siiskosen leipomoa, joku onnellinen sitä välkytteli kun ajelin Juvalle päin...voihan se toki olla jo siirtynyt pois siitä.

                                                  Alkuperäinen kirjoittaja tommy.j
                                                  eilen viien aikoihin säästötalon parkkipaikalla, b5 s4 avant tummavihree, näytti olevan kilven alusetkin
                                                  Minä siellä käväisin, seisoskelitko mustan A4:sen vieressä. Moro vaan.

                                                  Comment


                                                  • joo siinähän minä, tere vua.

                                                    Comment


                                                      Tänään jyväskylässä pavilijongin huudeilla bongattu punainen s2? Tai joku vastaava. Menin itsekkin siinä vähän sekaisin ku useampi audi tuli peräkkäin vastaan. Kilvenalusia ei kuitenkaan ollut.
                                                      Itse körröttelin vastaan Tummansinisellä Cvitosella.

                                                      Comment


                                                        Joku klubiveli (kilvenalusesta päätellen), mustalla b6(?) sedanilla, ohitti hiukan ennen puolta päivää Lusin suoralla pohjoiseen päin. Tarkasti hyödynnetty loppuun asti kaksi kaistaa ja satasen rajoitus ;)

                                                        Comment


                                                          Esajuppelin Coupe Quattro bongailtu monesti Päivärannassa Salen pihassa.

                                                          Comment


                                                            Taski o/

                                                            Jeps katoin että tässähän tätä kahta kaistaa riittää ja voi cruisella päästellä ohi rauhassa polkematta (:D) Matkalla mäntyharjulle oltiin, hyvä reissu oli!

                                                            Comment


                                                              Sori OT, mutta ihmettelen kuinka hirveästi audi-porukkaa on jkl alueella, mutta itse Clubilaisia kilvenalusten perusteella ei näe juuri koskaan ? O.o Onko tämä sitten niin puhuttua pappakansaa täynnä uusilla audeilla...

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X