Eilen illalla Helsingissä Lauttasaaren Shellillä joskus seiskan ja kahdeksan välillä ensin Nogaro Blau B7 S4 Avant ja hetkeä myöhemmin samanvärinen B5 S4 Avant.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja oliver Näytä viestiOn löytänyt uuteen kotiin. Mulle soitteli ja kyseli laitteesta, kerroin nopeaksi opetetun. Ei kerholainen, ainakaan vielä.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Quattro_4 Näytä viestiTeroPeen S2 bongattu klassikot lehden sivuilta 86-90 ;)
Comment
-
Revontulikeskuksen parkkihallissa (rovaniemi) bongasin iltapäivällä mustan tts audin. Klubilaisia? Myös valkonen a4 oppipojan liikennevaloissa samaan aikaan, musta katto tuntomerkkeinä.
Comment
-
TeroPeen S2 bongattu klassikot lehden sivuilta 86-90 ;)
Se olikin sitten neljäs mun auto joka on esitelty ko. aviisissa. :-)
Comment
-
Bongausketju
Alkuperäinen kirjoittaja Nikke_ Näytä viestiKurvailiko nimimerkki sv tänä aamuna kaheksan pintaan jokunen kilometri ennen juvaa ohi hopeisesta transitista? Itse olin siis naamioituneena siihen shittiin.. Kilvenalunen oli takana, mutta en tiijä mitä siinä luki kun oli sen verran lunta pöllynny perään.
Comment
-
Noniin. Auton tunnistus osu kumminkin. Nätti se on. =) (siis ainakin auto, rouvasta en tiiä kun en nähny.. ) Yleensä tulee ajettua omalla tai firman autolla n. 86 @80. Joko Varkaus-Mikkeli välillä ei oo ollu kahteen viikkoon yhtään kameraa tai sitten ne ei noista nopeuksista vielä räpsy, kummiskin päivittäin ajettu tuota väliä.
Comment
-
Bongausketju
Alkuperäinen kirjoittaja Nikke_ Näytä viestiNoniin. Auton tunnistus osu kumminkin. Nätti se on. =) (siis ainakin auto, rouvasta en tiiä kun en nähny.. ) Yleensä tulee ajettua omalla tai firman autolla n. 86 @80. Joko Varkaus-Mikkeli välillä ei oo ollu kahteen viikkoon yhtään kameraa tai sitten ne ei noista nopeuksista vielä räpsy, kummiskin päivittäin ajettu tuota väliä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Nikke_Joko Varkaus-Mikkeli välillä ei oo ollu kahteen viikkoon yhtään kameraa tai sitten ne ei noista nopeuksista vielä räpsy, kummiskin päivittäin ajettu tuota väliä.
Alkuperäinen kirjoittaja tommy.jeilen viien aikoihin säästötalon parkkipaikalla, b5 s4 avant tummavihree, näytti olevan kilven alusetkin
Comment
-
Comment