Lehtonen motorsportin
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Bongausketju
Siis valehtelivatko silmäni vai näinkö eilen Lahdessa, tuossa Flexim Securityn "parkkipaikalla" mattamustan rs5 jossa oli suksiboxi katolla ja rek. num. oli RÄP-5, aika häjyn näkönen laitos tuon värisenä ja ihan nyt näin niinkun muutenkin! :) Juuri ennen klo: 16.00 kävin hakemassa siitä fleximistä avainta ja kuski taisi tulla myös siihen viimehetken ostoksille?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Ollis Näytä viestiKyllä mä viikot siellä olen ponssen työmaan kimpussa ja audi siinä pihassa ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Novatron Näytä viestiSulla ilmeisesti vihertävä/sinertävä sedan B6? :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Novatron Näytä viestiSitte kattelin varmaan ohimennen väärin. Siitä työmaan ohi ajelin niin näytti olevan parkissa.
Comment
-
Vantaan Ikean pihalla punainen RS2 klo 15:30. Lookeri (peilit tavalliset) tai aito, pirun hieno oli! Huojentavaa huomata että joku muukin raaskii näitä vanhempia suolassa liottaa.
Puikoissa oli toimittaja-Arttu
Comment
-
Itseasiassa kun mietin vielä tarkemmin tuota bongausaikaa niin taisinkin olla itse puikoissa ja Toivonen istui huitomassa siinä apparin paikalla. Mietinkin ettei Tuukka tainut suorittaa kovin voimallisia tervehdysliikkeitä kanssa-autoiijoille.
Comment
-
Vantaan Ikean pihalla punainen RS2 klo 15:30. Lookeri (peilit tavalliset) tai aito, pirun hieno oli! Huojentavaa huomata että joku muukin raaskii näitä vanhempia suolassa liottaa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mannion Näytä viestiMitkäs tapahtumat on/oli, kun Jyväskylän ja Lievestuoreen välillä tuli vastaan arviolta parikymmentä Audia? Osassa näytti olevan clubialuset keulalla.. Menivät siis Kuopion suunnasta Jklää kohti...
Comment
-
Tämmöinen tuli bongattua päivän aamulehden yleisöosastolta. Kuka tunnustaa? Kirjoittajan toimintaa tosin ihmettelen. "Korjasimme kissaparan pois ajotieltä, jotta omistajat löytäisivät sen." Eikös kituva eläin kuulu lopettaa mahdollisimman nopeasti eikä jättää kitumaan ja odottamaan tuskallista kuolemaa?
Comment
-
Re: Bongausketju
Alkuperäinen kirjoittaja haraldh Näytä viesti
RistoEE mj'n pihassa.
Ja taisin tänään ajella jonkin matkaa Sallisen S6:n perässä nelostietä Lahdesta etelään päin.
Comment
Comment